Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  Θύμιος Την / Το Σαβ Δεκ 31, 2011 12:37 am

Γειά χαρά σε όλους και καλή χρονιά να μας έρθει (όσο το δυνατόν)!
Σε κατσικόδρομο και σε μία ανηφόρα που δεν προσφέρεται για σταματήματα, ξαφνικά το αμάξι άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασία.
Έφτασε εώς τους 107 βαθμούς και με το που έφτασα σε σημείο που μπορούσα να σταματήσω, άνοιξα το ψυγείο και συμπλήρωσα νερό, αλλά ήταν ήδη αργά. Από κόλλημα του θερμοστάτη ( κατά τον μάστορα), το θηρίο έκαψε τη φλάντζα της κεφαλής και μου έραψε ένα κοστουμάκι των 350 ευρώ.
Η αντλία νερού είχε γίνει ''τριαντάφυλλο'', ο θερμοστάτης κόλλησε, το ψυγείο βούλωσε και πάντα υπάρχει η αμφιβολία της ποιότητας της επισκευής της συγκεκριμένης βλάβης, μιας και πιστεύω (μετά από τη διαδικασία της επισκευής που επεδίωξα να δω) πως το καπάκι, αν δεν μπεί εντελώς καινούριο, δεν το επαναφέρει 100% κανένα ρεκτιφιέ! Η φλάντζα είχε καεί στον 4ο κύλινδρο και αναρωτιέμαι αν ισχύουν τα λεγόμενα αρκετών nivaκιδων, που καυχιούνται πως ο Ρώσος αντέχει τη θερμοκρασία, ακόμη και στα κόκκινα!
Μέτα την επισκευή, στο ψυγείο μπήκε το αντιψυκτικό της AVIN, το οποίο σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα, μιας και ''κοκκαλώνει τη θερμοκρασία στους 84 βαθμούς, εν αντιθέση με τον ''κατιμά'' της ARAL, που την κρατούσε 90 με 92.
Το μόνο κουσούρι που έμεινε μετά την επισκευή, είναι το πολύ δυνατό χτύπημα κάποιου ωστηρίου, το οποίο σταματάει απότομα, μολίς το αμάξι δουλέψει λίγο. Τι να κάνω με αυτό το ωστήριο, να το αντικαταστήσω; Να ξαναλυθεί το καπάκι γι'αυτόν το λόγο; Αν το αφήσω έτσι να κοπανάει, θα έχω πρόβλημα;
Πέριμένω τις απαντήσεις σας και καλή χρονιά να έχουμε.

Θύμιος

Αριθμός μηνυμάτων : 12
Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Σαβ Δεκ 31, 2011 2:28 am



Για αντιψυκτικό, υπάρχει αυτό της OPEL κλικαρε ΕΔΩ για να κατεβάσεις τα χαρακτηριστικά του, συγεκριμένα στη σελίδα Νο5 αναφέρει:

Boilling point: 175C (Θερμοκρασία Βρασμού)
Solidification temperature: -37C (Θερμοκρασία Παγοποίησης)
Flash point: 115C (Θερμοκρασία που αρχίζει να απελευθερώνει υδρατμούς)


Τώρα σχετικά για το πως μπορείς να προλάβεις την καταστροφή, εκτός από το καλό αντιψυκτικό που ανέφερα προηγουμένως, μπορείς να "κλέψεις" το σήμα από το θερμίστορ, (Τη "βαλβίδα Θερμοκρασίας του οργάνου που λένε...) που ευρίσκεται βιδωμένο στην κεφαλή του κινητήρα και χρησιμοποιείται για το όργανο θερμοκρασίας του ταμπλό, "κλέβεις" λοιπόν το σήμα και το οδηγείς σε ένα τελεστικό ενισχυτή που το έχεις σε συνδεσμολογία συγκριτή, ρυθμίζεις τον συγκριτή να διεγείρει ένα Buzzer όταν πχ η βελόνα του οργάνου φτάσει το μεσον της κόκκινης περιοχής, οπότε αν πάει κατι στραβα το προλαβαίνεις.
Το κυκλωματάκι είναι αυτό που βλέπεις από κάτω, υπόψιν το χρησιμοποιώ σε Niva /2002



Αν δεν κατέχεις από αυτά, βρες ένα ηλεκτρονικό να στο φτιάξει...

Εγώ προσωπικά την έχω γλυτώσει δύο φορές που δεν ξεκίνησαν οι ανεμιστήρες και με προειδοποίησε το Buzzer και στη συνέχεια τους ξεκίνησα με το εφεδρικό κύκλωμα, και άλλη μια φορά μου κόλησε ο θερμοστάτης κλειστός, οπότε έβαλα τερμα το καλοριφέρ και σταθεροποιήθηκε η θερμοκρασία στους 115* βαθμούς Κελσίου και έτσι γύρισα πίσω με το γκάζι πολύ μα πάρα πολύ χαλαρά αλλά επειδή το παραφλού της Οπελ βράζει στους 175 δεν έπαθε το παραμικρό ο κινητήρας, φυσικά μετά μπήκε Γερμανικός θερμοστάτης και ησύχασα....



* Την θερμοκρασία του "νερού" την βλέπω με το Scangauge που είναι μονιμα συνδεδεμένο με τον "εγκέφαλο"...

Κάτι άλλο, δεν ξέρω τι Νιβα έχεις αλλά αν έχεις πολλαπλού ψεκασμού που είναι Euro3 η Εuro 4 είναι σχεδιασμένο για θερμοκρασία λειτουργίας κινητήρα 92 με 100 βαθμούς Κελσίου, (συγκεκριμένα στους 96 βαθμούς ξεκινάνε και στη πτώση της θερμοκρασίας οι ανεμιστήρες σταματάνε στους 94 και αυτά τα "trips" είναι στο πρόγραμμα του "εγκεφάλου)
Η λειτουργία του κινητήρα στους 84 βαθμούς έχει σαν αποτέλεσμα να έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου και σαν συνέπεια όχι τόσο "καθαρά" καυσαέρια, δηλ περισσότερους υδρογονάνθρακες και μονοξείδιο στα καυσαέρια, που καλείται να τα οξειδώσει ο καταλύτης, δηλ ζορίζεις και τον καταλύτη εκτός από την επιπλέον κατανάλωση καυσίμου.....
Βλέπεις η τεχνολογία πια δεν είναι όπως παλιά με τα καρμπυρατέρ κτλ,
Αν ψάξεις θα δεις ότι η Φοξ-Βαγκεν σε ένα μοντέλο της χρησιμοποιεί ηλεκτρικό θερμοστάτη που ελέγχεται από τον "εγκέφαλο", δηλ έχουν χαρτογραφίσει με μεταβλητή παραμετρο και την θερμοκρασία του κινητήρα, ανάλογα με τις απαιτήσεις της στιγμής ώστε να έχει βελτίστη απόδοση, εκτός από τις καμπύλες αβανς....


Έχει επεξεργασθεί από τον/την dimitris_tl στις Σαβ Δεκ 31, 2011 1:38 pm, 2 φορές συνολικά
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  Θύμιος Την / Το Σαβ Δεκ 31, 2011 11:15 am

dimitris_tl έγραψε:

Για αντιψυκτικό, υπάρχει αυτό της OPEL κλικαρε ΕΔΩ για να κατεβάσεις τα χαρακτηριστικά του, συγεκριμένα στη σελίδα Νο5 αναφέρει:

Boilling point: 175C (Θερμοκρασία Βρασμού)
Solidification temperature: -37C (Θερμοκρασία Παγοποίησης)
Flash point: 115C (Θερμοκρασία που αρχίζει να απελευθερώνει υδρατμούς)


Τώρα σχετικά για το πως μπορείς να προλάβεις την καταστροφή, εκτός από το καλό αντιψυκτικό που ανέφερα προηγουμένως, μπορείς να "κλέψεις" το σήμα από το θερμίστορ, (Τη "βαλβίδα Θερμοκρασίας του οργάνου που λένε...) που ευρίσκεται βιδωμένο στην κεφαλή του κινητήρα και χρησιμοποιείται για το όργανο θερμοκρασίας του ταμπλό, "κλέβεις" λοιπόν το σήμα και το οδηγείς σε ένα τελεστικό ενισχυτή όπως πχ το 741 που το έχεις σε συνδεσμολογία συγκριτή, ρυθμίζεις τον συγκριτή να διεγείρει ένα Buzzer όταν πχ η βελόνα του οργάνου φτάσει το μεσον της κόκκινης περιοχής, οπότε αν πάει κατι στραβα το προλαβαίνεις.
Αν δεν κατέχεις από αυτά βρες ένα ηλεκτρονικό να στο φτιάξει...
Εγώ προσωπικά την έχω γλυτώσει δύο φορές που δεν ξεκίνησαν οι ανεμιστήρες και με προειδοποίησε το Buzzer και στη συνέχεια τους ξεκίνησα με το εφεδρικό κύκλωμα, και άλλη μια φορά μου κόλησε ο θερμοστάτης κλειστός, οπότε έβαλα τερμα το καλοριφέρ και σταθεροποιήθηκε η θερμοκρασία στους 115* βαθμούς Κελσίου και έτσι γύρισα πίσω με το γκάζι πολύ μα πάρα πολύ χαλαρά αλλά επειδή το παραφλού της Οπελ βράζει στους 175 δεν έπαθε το παραμικρό ο κινητήρας, φυσικά μετά μπήκε Γερμανικός θερμοστάτης και ησύχασα....

Αν μπαίνεις στο Νιβα Κλαμπ του Τσεπ ο Κώστας κάπου έχει φυλάξει το κυκλωματακι με τον τελεστικό που είχα δημοσιεύσει όταν ήμουν μελος εκεί, ψάξε και θα το βρεις...

* Την θερμοκρασία του "νερού" την βλέπω με το Scangauge που είναι μονιμα συνδεδεμένο με τον "εγκέφαλο"...

Κάτι άλλο, δεν ξέρω τι Νιβα έχεις αλλά αν έχεις πολλαπλού ψεκασμού που είναι Euro3 η Εuro 4 είναι σχεδιασμένο για θερμοκρασία λειτουργίας κινητήρα 92 με 100 βαθμούς Κελσίου, (συγκεκριμένα στους 96 βαθμούς ξεκινάνε και στη πτώση της θερμοκρασίας οι ανεμιστήρες σταματάνε στους 94 και αυτά τα "trips" είναι στο πρόγραμμα του "εγκεφάλου)
Η λειτουργία του κινητήρα στους 84 βαθμούς έχει σαν αποτέλεσμα να έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου και σαν συνέπεια όχι τόσο "καθαρά" καυσαέρια, δηλ περισσότερους υδρογονάνθρακες και μονοξείδιο στα καυσαέρια, που καλείται να τα οξειδώσει ο καταλύτης, δηλ ζορίζεις και τον καταλύτη εκτός από την επιπλέον κατανάλωση καυσίμου.....
Βλέπεις η τεχνολογία πια δεν είναι όπως παλιά με τα καρμπυρατέρ κτλ,
Αν ψάξεις θα δεις ότι η Φοξ-Βαγκεν σε ένα μοντέλο της χρησιμοποιεί ηλεκτρικό θερμοστάτη που ελέγχεται από τον "εγκέφαλο", δηλ έχουν χαρτογραφίσει με μεταβλητή παραμετρο και την θερμοκρασία του κινητήρα, ανάλογα με τις απαιτήσεις της στιγμής ώστε να έχει βελτίστη απόδοση, εκτός από τις καμπύλες αβανς....
Δημήτρη, καλημέρα.
Όταν λέω ότι κρατάει τη θερμοκρασία στους 84 βαθμούς, εννοώ στην εθνική οδό, όταν το αμάξι μπεί στη πόλη, δουλεύει ακριβώς όπως και πριν.... στους 96 ανοίγουν τα βεντυλατέρ, για δευτερόλεπτα η θερμοκρασία φτάνει στους 99 (καμιά φορά και 100) και στη συνέχεια κατεβαίνει στους 93, όπου κλείνουν και τα βεντυλατέρ.
Το αμάξι είναι 2004 μοντέλο (euro 4) και όταν έπαθα την ζημιά , οι ανεμιστήρες πήραν μπροστά, απλά μετά δεν σταματούσαν.
Το αντιψυκτικό που προτείνεις έχει πολύ καλά χαρακτηρηστικά και στην επόμενη αλλαγή θα το δοκιμάσω.
Για το ωστήριο που χτυπάει δυνατά μετά την επισκευή, γνωρίζεις αν μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά, πέραν αυτού του ενοχλητικού θορύβου;
Υπάρχει περίπτωση να προέκυψε το πρόβλημα του ωστηρίου από κάποιο λάθος στη συναρμολόγηση;

Θύμιος

Αριθμός μηνυμάτων : 12
Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Σαβ Δεκ 31, 2011 12:43 pm



Θύμιο καλημέρα,
το ίδιο ακριβώς Νίβα έχω και εγώ...
Για να σου κτυπάει ένα οστήριο έχουμε τις εξής εκδοχές:

1) δεν πηγαίνει πίεση λαδιού στο οστήριο
2) είναι ξεσφιγμένο από την υποδοχή του και χάνει την πίεση λαδιού
3) είναι κολημένο κλειστό
4) χρησιμοποιείς λάδι κινητήρα με λάθος προδιαγραφές σε ότι αφορά το ιξώδες

Επειδή έκανες επισκευή στη κεφαλή πρόσφατα,
λύσε το ψευτό-κάπακο χρειάζεται ένα Ταφ Νο10 και τσέκαρε με ένα κλειδί (νύχι) Νο 24 (διότι δεν χωράει άλλο εργαλείο χωρίς να λύσεις εκκεντροφόρο και τα συναφή) το ύποπτο οστήριο... H ροπή που σφίγγεται υπάρχει στο service manual, αυτή τη στιγμή δεν τη θυμάμαι απέξω....
Πολύ πιθανόν να λησμονήθηκε ξέσφικτο, η να λάσκαρε στην συνέχεια...
Προσοχή αν δεν έχεις την εμπειρία και τα κατάλληλα εργαλεία μην ακουμπάς τίποτα γιατί θα θα κάνεις χειρότερα!!!

Αν θα προκαλέσει ζημιά στη βαλβίδα?
Φυσικά και θα προκαλέσει,
αν δεν υπήρχε πρόβλημα θα τα αφήναμε όλα τα οστήρια να "κοπανάνε"....




avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  Θύμιος Την / Το Σαβ Δεκ 31, 2011 11:39 pm

Πάντως Δημήτρη, αν μου έγραφες τη δύναμη που χρειάζεται στο δυναμόκλειδο για το σφίξιμο του ωστηρίου, θα με υποχρέωνες!
Πιο πάνω ανέφερες κάποιον γερμανικό θερμοστάτη, μπορείς να μου πεις ποιος είναι για να τον βάλω στα υπ' όψιν μου;

Θύμιος

Αριθμός μηνυμάτων : 12
Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Δευ Ιαν 02, 2012 7:35 pm

Θύμιο το κουτί του Γερμανικού θερμοστάτη που φοράω είναι το εικονιζόμενο



(MOTORAD 259-82) Ο θερμοστάτης εξωτερικά είναι μαύρος μπρούτζινος
σε αντίθεση με τον Ρώσικο που είναι από Αλουμίνιο και δίνει καλύτερη εντύπωση...

Τώρα σχετικά με την ροπή που ζητάς δεν μπορώ να σου απαντήσω επακριβώς,
με κάθε επιφύλαξη πρέπει να είναι η ίδια ροπή του μηχανικού ωστηρίου, δεδομένου
ότι η κεφαλή παραμένει η ίδια με το παλιό μοτερ!
Ευχομαι το οστήριο σου να έχει λασκάρει και να χάνει την πίεση λαδιού και κτυπάει και να μην έχει κλωτσήσει το σπύρωμα....
Τα σφιξίματα στην αλουμινένια κεφαλή πρέπει πάντα να γίνονται με κρύο το μοτερ!!!!

avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  Admin Την / Το Σαβ Ιαν 07, 2012 8:27 am

Βρε παιδιά άσχετα με το Niva σε όλα τα τουτού που είχα πριν άλλαζα θερμοστάτη κάθε 3 χρόνια (50.000χλμ) προληπτικά (πάμφθηνος είναι αλλά ικανός για μεγάλη ζημιά). Οπότε δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Το ίδιο κάνω και στο Niva και όλα μια χαρά. Να τον αλλάζετε προληπτικά γιατί αλλιώς όταν θα στην κάνει η ζημιά μπορεί να είναι σοβαρή.
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 158
Ημερομηνία εγγραφής : 08/05/2009
Ηλικία : 44

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://nivagr.forumaction.net

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Σαβ Ιαν 07, 2012 11:33 pm

Εγκρίνω και επαυξάνω!!!!!
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  morths21 Την / Το Δευ Ιαν 09, 2012 12:23 am

Και εγω τον ειχα αλλαξει αλλα με λιγοτερα απο 50000km μου την εκανε πριν τις γιορτες Evil or Very Mad Evil or Very Mad Οντως το πιο καλο ειναι να αλλαζεις καποια πραγματα προληπτικα για να γλιτωνεις μεγαλες ζημιες!!
avatar
morths21

Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 26/02/2010
Τόπος : Βυρωνας

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

...

Δημοσίευση  themis76 Την / Το Δευ Ιαν 09, 2012 1:34 am

Και εγω μολις πηρα το NIVA μου τον αλλαξα και κρατισα το παλιο για δευτερο αχριαστος να ειναι.
avatar
themis76

Αριθμός μηνυμάτων : 65
Ημερομηνία εγγραφής : 04/09/2011
Ηλικία : 41
Τόπος : λαμια

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  leonivas Την / Το Τρι Ιαν 10, 2012 12:00 am

Σύντροφε καλύτερα να τον πετάξεις και ούτε σκέψη για επαναχρησιμοποίηση,
διότι δεν μπορεί απλά να ξαναδουλέψει... Very Happy Very Happy Very Happy
avatar
leonivas

Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2010
Ηλικία : 54
Τόπος : Βολος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  themis76 Την / Το Τρι Ιαν 10, 2012 2:50 am

leonivas έγραψε:Σύντροφε καλύτερα να τον πετάξεις και ούτε σκέψη για επαναχρησιμοποίηση,
διότι δεν μπορεί απλά να ξαναδουλέψει... Very Happy Very Happy Very Happy

ωχ γιατι ρε συντροφε δεν ειχε τιποτα ο παλιος.Απλος τον κρατισα εφεδρικο γιατι μενω και σε χωριο.
avatar
themis76

Αριθμός μηνυμάτων : 65
Ημερομηνία εγγραφής : 04/09/2011
Ηλικία : 41
Τόπος : λαμια

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  leonivas Την / Το Τρι Ιαν 10, 2012 2:06 pm

Όσο βρίσκεται στο νερό είναι ΟΚ, όταν όμως τον βγάζεις στον αέρα καταστρέφεται
αυτό τουλάχιστον ξέρω απο την προσωπική μου πείρα. Καλό θα ήταν να είχαμε και την άποψη κάποιου ειδικού.
avatar
leonivas

Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2010
Ηλικία : 54
Τόπος : Βολος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Τρι Ιαν 10, 2012 11:00 pm

Επειδή η τιμή του είναι πάρα πολύ μικρή θα έλεγα καλύτερα να έχεις ένα καινούργιο Γερμανικό μαζί σου και όχι τον μεταχειρισμένο Ρώσικο...
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  morths21 Την / Το Τετ Ιαν 11, 2012 1:00 am

Κουφωσε τον και κρατα τον αδειο αν δεν θες να εχεις καινουργιο...αν και ο DimitrisTL ειπε το πιο σωστο....Επι της ευκαιριας να αναφερουμε οτι αν κολησει ο θερμοστατης και δεν εχουμε καινουργιο αν αλλαξουμε μπορουμε να σπασουμε τα εσωτερικα (ελατηρια κλπ κλπ) και να τον χρησιμοποιησουμε κουφιο.Θα πρεπει ομως να ταπωσουμε το πανω κολαρο ωστε να γυρνανε τα νερα απο την αντλια στο ψυγειο μονο.Διαφορετικα θα εχουμε υψηλες θερμοκρασιες με αποτελεσμα το καψιμο φλαντζας(παθων Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad )
avatar
morths21

Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 26/02/2010
Τόπος : Βυρωνας

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Τετ Ιαν 11, 2012 12:09 pm

Κάποιος μου είπε την εξής τροποποίηση, με δύο "ΤΑΦ" πριν και ματά το θερμοστάτη να κάνεις ένα κύκλωμα παρακαμψης και με μια χειροκίνητη βανα όπως αυτή που βαζετε στα νερα του καλοριφέρ, να αποκαθιστας το κύκλωμα όταν σου κολήσει ο θερμοστάτης...
Απλό λειτουργικό, αλλά δεν ξέρω από πλευράς χώρου αν μπαίνει στο Νιβα?
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  Θύμιος Την / Το Σαβ Ιουν 09, 2012 10:52 pm

dimitris_tl έγραψε:

Για αντιψυκτικό, υπάρχει αυτό της OPEL κλικαρε ΕΔΩ για να κατεβάσεις τα χαρακτηριστικά του, συγεκριμένα στη σελίδα Νο5 αναφέρει:

Boilling point: 175C (Θερμοκρασία Βρασμού)
Solidification temperature: -37C (Θερμοκρασία Παγοποίησης)
Flash point: 115C (Θερμοκρασία που αρχίζει να απελευθερώνει υδρατμούς)


Τώρα σχετικά για το πως μπορείς να προλάβεις την καταστροφή, εκτός από το καλό αντιψυκτικό που ανέφερα προηγουμένως, μπορείς να "κλέψεις" το σήμα από το θερμίστορ, (Τη "βαλβίδα Θερμοκρασίας του οργάνου που λένε...) που ευρίσκεται βιδωμένο στην κεφαλή του κινητήρα και χρησιμοποιείται για το όργανο θερμοκρασίας του ταμπλό, "κλέβεις" λοιπόν το σήμα και το οδηγείς σε ένα τελεστικό ενισχυτή που το έχεις σε συνδεσμολογία συγκριτή, ρυθμίζεις τον συγκριτή να διεγείρει ένα Buzzer όταν πχ η βελόνα του οργάνου φτάσει το μεσον της κόκκινης περιοχής, οπότε αν πάει κατι στραβα το προλαβαίνεις.
Το κυκλωματάκι είναι αυτό που βλέπεις από κάτω, υπόψιν το χρησιμοποιώ σε Niva /2002



Αν δεν κατέχεις από αυτά, βρες ένα ηλεκτρονικό να στο φτιάξει...

Εγώ προσωπικά την έχω γλυτώσει δύο φορές που δεν ξεκίνησαν οι ανεμιστήρες και με προειδοποίησε το Buzzer και στη συνέχεια τους ξεκίνησα με το εφεδρικό κύκλωμα, και άλλη μια φορά μου κόλησε ο θερμοστάτης κλειστός, οπότε έβαλα τερμα το καλοριφέρ και σταθεροποιήθηκε η θερμοκρασία στους 115* βαθμούς Κελσίου και έτσι γύρισα πίσω με το γκάζι πολύ μα πάρα πολύ χαλαρά αλλά επειδή το παραφλού της Οπελ βράζει στους 175 δεν έπαθε το παραμικρό ο κινητήρας, φυσικά μετά μπήκε Γερμανικός θερμοστάτης και ησύχασα....



* Την θερμοκρασία του "νερού" την βλέπω με το Scangauge που είναι μονιμα συνδεδεμένο με τον "εγκέφαλο"...

Κάτι άλλο, δεν ξέρω τι Νιβα έχεις αλλά αν έχεις πολλαπλού ψεκασμού που είναι Euro3 η Εuro 4 είναι σχεδιασμένο για θερμοκρασία λειτουργίας κινητήρα 92 με 100 βαθμούς Κελσίου, (συγκεκριμένα στους 96 βαθμούς ξεκινάνε και στη πτώση της θερμοκρασίας οι ανεμιστήρες σταματάνε στους 94 και αυτά τα "trips" είναι στο πρόγραμμα του "εγκεφάλου)
Η λειτουργία του κινητήρα στους 84 βαθμούς έχει σαν αποτέλεσμα να έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου και σαν συνέπεια όχι τόσο "καθαρά" καυσαέρια, δηλ περισσότερους υδρογονάνθρακες και μονοξείδιο στα καυσαέρια, που καλείται να τα οξειδώσει ο καταλύτης, δηλ ζορίζεις και τον καταλύτη εκτός από την επιπλέον κατανάλωση καυσίμου.....
Βλέπεις η τεχνολογία πια δεν είναι όπως παλιά με τα καρμπυρατέρ κτλ,
Αν ψάξεις θα δεις ότι η Φοξ-Βαγκεν σε ένα μοντέλο της χρησιμοποιεί ηλεκτρικό θερμοστάτη που ελέγχεται από τον "εγκέφαλο", δηλ έχουν χαρτογραφίσει με μεταβλητή παραμετρο και την θερμοκρασία του κινητήρα, ανάλογα με τις απαιτήσεις της στιγμής ώστε να έχει βελτίστη απόδοση, εκτός από τις καμπύλες αβανς....
Δημήτρη, καλησπέρα!
Επαναφέρω το θέμα, μιας και σύντομα θα κάνω συντήρηση στο αυτοκίνητο και θα ήθελα να σε ρωτήσω για το εν λόγω παραφλού.
Είναι κόκκινου χρώματος, σαν αυτό που χρησιμοποιεί η VW;
Σε ρωτάω λόγω συζητήσεως που είχα πρόσφατα με κάποιον μηχανικό, μου είπε πως τα παραφλού κόκκινου χρώματος όπως το G12 της VW απαγορεύονται για το niva!!!!
Επίσης, χρησιμοποιείται αραιωμένο ή όπως είναι;
Πρέπει να δώσω ένα τέλος στο θέμα της θερμοκρασίας, μετά την επισκευή της φλάντζας τα βεντυλατέρ δουλεύουν αισθητά πιο πολύ για να κατεβάσουν τη θερμοκρασία στους 93 βαθμούς.

Θύμιος

Αριθμός μηνυμάτων : 12
Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Δευ Ιουν 11, 2012 10:12 pm

Μπορώ να σου απαντήσω για το παραφλού της Οπελ που το χρησιμοποιώ, ναι είναι κόκκινο, για την ακρίβεια ροζέ σαν κρασί, αυτό που λες για το της VW δεν το γνωρίζω, το χρησιμοποιώ αραιωμένο με 60% παραφλού και 40% με απεσταγμένο νερό. Αν το βάλεις χωρίς αραίωση απλά έχει λιγότερη θερμοαγωγιμότητα, στο φυλάδιο του παραφλού φαίνεται από ποιο ποσοστό αραίωσης παύει να έχει αντιδιαβρωτική προστασία το διάλυμα και πόσο αλλάζει το σημείο πήξης.
Επειδή δε είναι Long-Life όταν θα χρειαστεί να αδειάσω το κύκλωμα ψύξης το παραφλού το μαζεύω σε λεκάνη, το φιλτράρω και το ξαναχρησιμοποιώ.....
Η τιμή του είναι ποιο ακριβή από τα κοινά αντιψυκτικά, αν θυμάμαι καλά γύρω στα 4 ευρώ το λίτρο χονδρική και η λιανική ανάλογα από που το αγοράζεις....
Η λέξη "απαγορεύεται" χωρίς τεκμηρίωση δεν είναι αποδεκτή, από εμένα τουλάχιστον. Να σου πει ο μηχανικός επακριβώς γιατί απαγορεύεται να αιτιολογήσει την οδηγία αυτή,
εκτός αν το παραφλού της VW αναγράφει στη συσκευασία του ότι δεν κάνει για Lada, η η Lada έχει εκδώσει σχετική οδηγία την οποία σαν εξουσιοδοτημένο συνεργείο πρέπει να την έχει στην βιβλιογραφία του....
Ο κινητήρας του Νιβα είναι όπως και ο κινητήρας της Οπελ και της VW, μπλοκ από χυτοσίδερο και αλουμινένια κεφαλή, άρα γιατί να απαγορεύεται!!!
Για γράψε στο Google VW G12 και Lada και δες τι γράφουν άλλα φόρουμ, έτσι από περιέργεια για δες, για διασταύρωσε την πληροφορία τη στιγμή που δεν τεκμηριώνεται....
Στο "φινάλε" Κάνε ότι θες δικό σου το αυτοκίνητο...
Στα επίσημα χαρακτηριστικά του αντιψυκτικού της Οπελ,( το οποίο χρησιμοποιώ εδώ και 20 χρόνια τόσο στο Καντέτ που είχα τόσο στο Νίβα)
αναφέρει στη σελίδα 5, ότι έχει σημείο βρασμού στους 175 βαθμούς Κελσίου (αν θυμάμαι καλά) και με έχει σώσει από πολλούς μπελάδες, σε συνάρτηση βέβαια με τα αρίστης ποιότητας λιπαντικά που χρησιμοποιούσα για όλους τους κινητήρες και στο Καντέτ και στο Νιβα τώρα.....
Δεν πουλάω παραφλού της Oπελ απλά είμαι ευχαριστημένος από αυτό!!!!
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  Θύμιος Την / Το Δευ Ιουν 11, 2012 11:11 pm

dimitris_tl έγραψε:Μπορώ να σου απαντήσω για το παραφλού της Οπελ που το χρησιμοποιώ, ναι είναι κόκκινο, για την ακρίβεια ροζέ σαν κρασί, αυτό που λες για το της VW δεν το γνωρίζω, το χρησιμοποιώ αραιωμένο με 60% παραφλού και 40% με απεσταγμένο νερό. Αν το βάλεις χωρίς αραίωση απλά έχει λιγότερη θερμοαγωγιμότητα, στο φυλάδιο του παραφλού φαίνεται από ποιο ποσοστό αραίωσης παύει να έχει αντιδιαβρωτική προστασία το διάλυμα και πόσο αλλάζει το σημείο πήξης.
Επειδή δε είναι Long-Life όταν θα χρειαστεί να αδειάσω το κύκλωμα ψύξης το παραφλού το μαζεύω σε λεκάνη, το φιλτράρω και το ξαναχρησιμοποιώ.....
Η τιμή του είναι ποιο ακριβή από τα κοινά αντιψυκτικά, αν θυμάμαι καλά γύρω στα 4 ευρώ το λίτρο χονδρική και η λιανική ανάλογα από που το αγοράζεις....
Η λέξη "απαγορεύεται" χωρίς τεκμηρίωση δεν είναι αποδεκτή, από εμένα τουλάχιστον. Να σου πει ο μηχανικός επακριβώς γιατί απαγορεύεται να αιτιολογήσει την οδηγία αυτή,
εκτός αν το παραφλού της VW αναγράφει στη συσκευασία του ότι δεν κάνει για Lada, η η Lada έχει εκδώσει σχετική οδηγία την οποία σαν εξουσιοδοτημένο συνεργείο πρέπει να την έχει στην βιβλιογραφία του....
Ο κινητήρας του Νιβα είναι όπως και ο κινητήρας της Οπελ και της VW, μπλοκ από χυτοσίδερο και αλουμινένια κεφαλή, άρα γιατί να απαγορεύεται!!!
Για γράψε στο Google VW G12 και Lada και δες τι γράφουν άλλα φόρουμ, έτσι από περιέργεια για δες, για διασταύρωσε την πληροφορία τη στιγμή που δεν τεκμηριώνεται....
Στο "φινάλε" Κάνε ότι θες δικό σου το αυτοκίνητο...
Στα επίσημα χαρακτηριστικά του αντιψυκτικού της Οπελ,( το οποίο χρησιμοποιώ εδώ και 20 χρόνια τόσο στο Καντέτ που είχα τόσο στο Νίβα)
αναφέρει στη σελίδα 5, ότι έχει σημείο βρασμού στους 175 βαθμούς Κελσίου (αν θυμάμαι καλά) και με έχει σώσει από πολλούς μπελάδες, σε συνάρτηση βέβαια με τα αρίστης ποιότητας λιπαντικά που χρησιμοποιούσα για όλους τους κινητήρες και στο Καντέτ και στο Νιβα τώρα.....
Δεν πουλάω παραφλού της Oπελ απλά είμαι ευχαριστημένος από αυτό!!!!
Δημήτρη, επειδή σέβομαι τις γνώσεις σου, μία ερώτηση σου έκανα..... δεν ανέφερα πουθενά πως έχεις κάποιο συμφέρον από την όπελ και προωθείς το παραφλού της.....!
Αν είσαι εσύ που ξέρεις πολύ περισσότερα από εμένα στο θεμα του αυτοκινήτου ευχαριστημένος απο το εν λόγω παραφλού, τότε θα το χρησιμοποιήσω χωρίς δισταγμό και θα σου πω τις εντυπώσεις μου.
Όσο αναφορά το g12 της vw..... μακάρι να είναι συμβατό με το νίβα, γιατί είναι ένα πολύ καλό προϊόν και το γνωρίζω πολύ καλά από το polo της γυναίκας μου με χαρακτηρηστικά εφάμιλλα με το long life της GM.
Από λιπαντικά σε 10/40 και φίλτρο λαδιού, τι κρίνεις αξιόπιστο;
Εγώ από τότε που πήρα το αμάξι προτιμώ λιπαντικά Aral και φίλτρα της ΜΑΝΝ.

Θύμιος

Αριθμός μηνυμάτων : 12
Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Τρι Ιουν 12, 2012 8:21 pm

Θύμιο το ξέρω ότι δεν ανέφερες ότι έχω κάποιο συμφέρον από το παραφλού της Οπελ, απλώς το ανέφερα για να το γνωρίζουν όσοι διαβάζουν αυτή την συνομιλία.
Αν σε έθιξα να με συγχωρείς. Τώρα σχετικά με το G12 κάπου στην συσκευασία του η αν μπεις στην VW θα δεις τα συστατικά του, αν είναι τα ίδια με τα συστατικά της Οπελ τότε πρόκειται για το ίδιο παραφλού σε διαφορετική συσκευασία.
Σχετικά με τα λάδια, εγώ χρησιμοποιώ το ημισυνθετικό Castrol Magnatec 10-40 και το αφήνω μέσα για 5.000 χιλμ.
Όταν είχα το Καντέτ που ήταν 16βαλβιδο με 150 άλογα "μαμα”, χρησιμοποιούσα το Castrol RS 10-60 αλλά το Νίβα δεν χρειάζεται τόσο ακριβό λάδι,
το Magnatec είναι μια χαρά.
Τον περασμένο μήνα άνοιξα το καπάκι του εκκεντροφόρου για να δω τις γλύστρες, το μοτερ έχει 60.000 χιλμ και το έχω ξεκινήσει με Castrol εξ αρχής. Λοιπόν με εξέπληξε ιδιαίτερα το γεγονός ότι τα πάντα ήταν πεντακάθαρα και οι γλύστρες άψογες όσο μπορούσα να δω από πάνω.
Το λαδι είναι πολύ βασικό, καλό είναι να χρησιμοποιείς καλής ποιότητας, και να το αλλάζεις στα σωστά χιλιόμετρα.
Καλό επίσης είναι να μην αλλάζεις εταιρίες λαδιών διότι κάθε λάδι έχει το δικό του μόριο, και οι ανοχές στη μηχανή προσαρμόζονται στο λάδι, έτσι καλό είναι να χρησιμοποιείς τα ίδια λάδια με αυτά που ξεκίνησες. Τυχαίνει σε μερικούς όταν αλλάξουν εταιρία λιπαντικού μετά να αρχίσει να τους τσιμπάει λάδια το μοτέρ, αυτό μπορεί να συμβεί και μετά τη χρήση κάποιου πρόσθετου.
Εγώ προσωπικά προτιμώ ένα καλό λάδι, παρά τα διάφορα πρόσθετα που κυκλοφορούν....
Μου έδωσε ο μηχανικός μου μια αλυσίδα εκκεντροφόρου να την μετρήσω και εγώ, από ένα Νίβα που ο ιδιοκτήτης του χρησιμοποιούσε "μάπα" λάδια και δεν τα άλλαζε συχνά. Η αλυσίδα λόγω φθοράς είχε επιμηκυνθεί περίπου 5 χιλιοστά !!! (την έβαλα δίπλα με μια καινούργια που έχω και την μέτρησα)
Τι έπαθε ο άνθρωπος με τα κακά λάδια?
του μάκρυνε η αλυσίδα, δεν έφτανε ο αυτόματος εντατήρας να την μαζέψει, κοπάναγε, του έσπασε τις γλύστρες, νοθεύτηκε το λάδι με τα υπολείμματα από το πλαστικό που είναι οι γλύστρες, του κόλλησαν τα υδραυλικά οστήρια, δεν έκλειναν καλά οι βαλβίδες , άρχισε να καίει τις εξαγωγής, του κόλλησε ένα ελατήριο σε ένα εμβολο, έσπασε και του χάραξε τον κύλινδρο!!!
και ποιος άλλος ξέρει τι φθορά θα είχε στα κουζινέτα και στα κομβία του στροφάλου......
Όλα αυτά επειδή τσιγκουνευόταν να βάλει καλό λάδι και να το αλλάζει στα σωστά χιλιόμετρα. Βλέπεις όλα είναι αλυσίδα και ενώ νομίζεις ότι θα κάνεις οικονομία σε κάτι τα πληρώνεις όλα μαζεμένα....
Τι έκανε μετά ο άνθρωπος? Τράβαγε τα μαλλιά του και έψαχνε για μοτερ .....
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  Admin Την / Το Παρ Ιουν 15, 2012 4:57 am

dimitris_tl έγραψε:Θύμιο το ξέρω ότι δεν ανέφερες ότι έχω κάποιο συμφέρον από το παραφλού της Οπελ, απλώς το ανέφερα για να το γνωρίζουν όσοι διαβάζουν αυτή την συνομιλία.
Αν σε έθιξα να με συγχωρείς. Τώρα σχετικά με το G12 κάπου στην συσκευασία του η αν μπεις στην VW θα δεις τα συστατικά του, αν είναι τα ίδια με τα συστατικά της Οπελ τότε πρόκειται για το ίδιο παραφλού σε διαφορετική συσκευασία.
Σχετικά με τα λάδια, εγώ χρησιμοποιώ το ημισυνθετικό Castrol Magnatec 10-40 και το αφήνω μέσα για 5.000 χιλμ.
Όταν είχα το Καντέτ που ήταν 16βαλβιδο με 150 άλογα "μαμα”, χρησιμοποιούσα το Castrol RS 10-60 αλλά το Νίβα δεν χρειάζεται τόσο ακριβό λάδι,
το Magnatec είναι μια χαρά.
Τον περασμένο μήνα άνοιξα το καπάκι του εκκεντροφόρου για να δω τις γλύστρες, το μοτερ έχει 60.000 χιλμ και το έχω ξεκινήσει με Castrol εξ αρχής. Λοιπόν με εξέπληξε ιδιαίτερα το γεγονός ότι τα πάντα ήταν πεντακάθαρα και οι γλύστρες άψογες όσο μπορούσα να δω από πάνω.
Το λαδι είναι πολύ βασικό, καλό είναι να χρησιμοποιείς καλής ποιότητας, και να το αλλάζεις στα σωστά χιλιόμετρα.
Καλό επίσης είναι να μην αλλάζεις εταιρίες λαδιών διότι κάθε λάδι έχει το δικό του μόριο, και οι ανοχές στη μηχανή προσαρμόζονται στο λάδι, έτσι καλό είναι να χρησιμοποιείς τα ίδια λάδια με αυτά που ξεκίνησες. Τυχαίνει σε μερικούς όταν αλλάξουν εταιρία λιπαντικού μετά να αρχίσει να τους τσιμπάει λάδια το μοτέρ, αυτό μπορεί να συμβεί και μετά τη χρήση κάποιου πρόσθετου.
Εγώ προσωπικά προτιμώ ένα καλό λάδι, παρά τα διάφορα πρόσθετα που κυκλοφορούν....
Μου έδωσε ο μηχανικός μου μια αλυσίδα εκκεντροφόρου να την μετρήσω και εγώ, από ένα Νίβα που ο ιδιοκτήτης του χρησιμοποιούσε "μάπα" λάδια και δεν τα άλλαζε συχνά. Η αλυσίδα λόγω φθοράς είχε επιμηκυνθεί περίπου 5 χιλιοστά !!! (την έβαλα δίπλα με μια καινούργια που έχω και την μέτρησα)
Τι έπαθε ο άνθρωπος με τα κακά λάδια?
του μάκρυνε η αλυσίδα, δεν έφτανε ο αυτόματος εντατήρας να την μαζέψει, κοπάναγε, του έσπασε τις γλύστρες, νοθεύτηκε το λάδι με τα υπολείμματα από το πλαστικό που είναι οι γλύστρες, του κόλλησαν τα υδραυλικά οστήρια, δεν έκλειναν καλά οι βαλβίδες , άρχισε να καίει τις εξαγωγής, του κόλλησε ένα ελατήριο σε ένα εμβολο, έσπασε και του χάραξε τον κύλινδρο!!!
και ποιος άλλος ξέρει τι φθορά θα είχε στα κουζινέτα και στα κομβία του στροφάλου......
Όλα αυτά επειδή τσιγκουνευόταν να βάλει καλό λάδι και να το αλλάζει στα σωστά χιλιόμετρα. Βλέπεις όλα είναι αλυσίδα και ενώ νομίζεις ότι θα κάνεις οικονομία σε κάτι τα πληρώνεις όλα μαζεμένα....
Τι έκανε μετά ο άνθρωπος? Τράβαγε τα μαλλιά του και έψαχνε για μοτερ .....

Βρε Δημήτρη κάνει μπαμ ότι είσαι εντελώς καλοπροαίρετος. Αλοίμονο αν η Opel περίμενε διαφήμιση από το παραφλού της. Αλλά το έχω πει και το ξαναλέω, κάτι από το οποίο είμαστε ευχαριστημένοι επιβάλλεται να το αναφέρουμε στο συγκεκριμένο φορουμ. Όχι στα πμ για τέτοια θέματα. Όλοι μας να μαθαίνουμε τα καλύτερα και φανερά. Στην τελική την προσωπική σου άποψη εκφράζεις. Σε αυτό το forum κανείς δε πρόκειται ποτέ να κατηγορήσει κάποιον για διαφήμιση και αθέμιτο ανταγωνισμό. Εκτός αν κάνει μπαμ. Από την αρχή της ζωής του το συγκεκριμένο φορουμ αυτή την πολιτική ακολουθεί και έχει δικαιωθεί πλήρως για την επιλογή του.
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 158
Ημερομηνία εγγραφής : 08/05/2009
Ηλικία : 44

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://nivagr.forumaction.net

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φλάντζα κεφαλής και ενός κακού, μύρια έπονται!

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Παρ Ιουν 15, 2012 9:25 am

Γιώργο σε ευχαριστώ για την υποστήριξη σου, έτσι είναι, και για αυτό αν ανακαλύψω κάτι καλό, από πατέντα η από κάποιο υλικό για το Νίβα ευχαρίστως θα το κοινοποιήσω στα άλλα παιδιά....
Απαντώ με π.μ. μόνο αν με ρωτήσουν για κάτι που κάνει "μπαμ" όπως είπες.
Βέβαια θα του πω, να είναι γενικά πολύ επιφυλακτικοί σε συστήματα που τάζουν λαγούς με πετραχήλια και καλό είναι να ανατρέχουν στις γνώσεις φυσικής λυκείου η να ρωτήσουν ένα καθηγητή φυσικής για τα εν λόγω συστήματα πριν τα αγοράσουν.
Πριν από 20 χρόνια, ο υποφαινόμενος έπεσε θύμα ενός "κιτ" (εκκεντροφόροι, πρόγραμμα. επεξεργασία κεφαλής μοτέρ χταπόδι κτλ) που έταζε εγγυημένα ότι το Καντέτ από 150 άλογα (μαμα) θα πήγαινε 240, λοιπόν χάλασε ένα σωρό χρήματα και κόπο και το μοτέρ στο δυναμόμετρο δεν ξεπέρασε τα 163 άλογα!!!! Ακόμα το φυσάει και δεν κρυώνει....
Για αυτό προσοχή! όπου ακούτε για πολλά κεράσια κρατάτε μικρό καλάθι......
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης