Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Next

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Go down

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  bbk στό Σαβ Dec 31, 2011 11:53 am

Γεια χαρά ….

Ονομάζομε Νίκος είμαι από Θεσσαλονίκη.
Άσχετος με τον χώρο της τετρακίνησης, μόνο με τα μηχανάκια ασχολούμαι εδώ και λίγα χρόνια(άλλο κόλλημα και τούτο).
Εδώ και πολύ καιρό θέλω να αποκτήσω ένα Niva …..που θα πάει θα το πάρω και εγώ……ελπίζω.
Το φαντάζομαι, το ζαχαρώνω, το ονειρεύομαι.
Η ανάγκη μου όμως να κάνω ερωτήματα γιαυτο το αυτοκίνητο με οδήγησαν στην εγγραφή μου στο forum.
Φυσικά θα σας βομβαρδίσω με ερωτήματα…..
Ελπίζω να μην γίνω κουραστικός.
Της ευχές μου
Χρόνια πολλά καλά με ευτυχία και πολλά πολλά χιλιόμετρα σε όλου με υγεία.
Καλή χρονιά να έχουμε.

bbk

Αριθμός μηνυμάτων: 10
Ημερομηνία εγγραφής: 31/12/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  leonivas στό Σαβ Dec 31, 2011 1:42 pm

Με το καλό να σε δεχθούμε Smile Smile Laughing Laughing

leonivas

Αριθμός μηνυμάτων: 64
Ημερομηνία εγγραφής: 16/12/2010
Ηλικία: 51
Τόπος: Βολος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  Γιάννης-Ωρωπός στό Σαβ Dec 31, 2011 6:28 pm

Φίλε bbk καλώς ήλθες στην παρέα,
Θα σου πω μια παράλληλη ιστορία! Επιθυμούσα να παρω niva δύο χρόνια και όλο και κάτι τύχαινε και το ανέβαλα και δόστου όνειρα και δόστου καημός! Τελικά ένα βράδυ μου την έδωσε διότι τα προβλήματα έβλεπα ότι θα συνεχίζονταν και πήγα και πήρα το πρώτο διαθέσιμο με λίγα χρήματα που διέθετα!! Άρχισα να το μαζεύω και εκτός από μια πολλαπλή και ένα δυναμό που με έτσουξαν,τα υπόλοιπα που μου έβγαλε ήταν συντήρηση που ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (πως το άντεξε η καρδιά του? )δεν είχε κάνει και έγιναν σχολαστικά και προληπτικά!!! Άρχισα τις πρώτες βόλτες μόνος για να το μάθω λίγο, ακολούθησε μια οικογενειακή εκδρομή που μας έφερε όλους μαζί κοντά στην φύση θάλασσα, βουνό, λίγη λάσπη... Αυτό που θα ανακαλύψεις όταν το αποφασίσεις είναι ότι αυτό το αμάξι διαθέτει έναν μυστικό αισθητήρα wireless που διαβάζει τα μάτια σου και το μυαλό σου!!! Όπου στρέψεις το βλέμα σου ή σκεφτείς μπορεί να μπει!!! (Νομίζω το άλλο μηχάνημα που έχει το ίδιο σύστημα είναι το οπλικό σύστημα του F16 Block 52+) Very Happy
Μην το πολυσκέπτεσαι διότι χάνεις πολύτιμο χρόνο από την ζωή!!! Ό,τι και να σου βγάλει μπορείς να το αντιμετωπίσεις!!! Αυτό τον καιρό θα βρεις πολλά niva με κόστος έως 2.500,00 euro!!!
Καλή αγορά!!!
Καλή Χρονιά!!!! Wink

Γιάννης-Ωρωπός

Αριθμός μηνυμάτων: 5
Ημερομηνία εγγραφής: 31/12/2011
Ηλικία: 43
Τόπος: Ωρωπός-Αγ.Στέφανος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  morths21 στό Τρι Jan 03, 2012 10:25 pm

Φθηνα ανταλλακτικα αλλα αρκετες ζημιες τακτικα.....αν πιανουν τα χερια σου καλως!!Αν οχι να εχεις καλο συνεργειο με καλες τιμες....Παει παντου!!!!κοστιζει φθηνα ενα μτχειρο και βρισκεις και με αρκετα αξεσουαρ!!Και φυσικα ειναι τανκς!!Καλως ορισες αν το παρεις και θα αναπτυξεις μια σχεση μισους -παθους...κατι σαν ερωτας!!!

morths21

Αριθμός μηνυμάτων: 40
Ημερομηνία εγγραφής: 26/02/2010
Τόπος: Βυρωνας

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  bbk στό Τετ Jan 04, 2012 9:58 pm

Να είστε καλά για το καλωσόρισμα.
morths21αυτό που φοβάμαι τελικά είναι η σχέση μίσους-αγάπης….το έχω ζήσει για μερικά χρόνια με το μηχανάκι που έχω…..και είμαι έτοιμος για ψυχίατρο.
Τα χέρια μου πιάνουν αλλά μηχανικός δεν είμαι, απλά δεν θέλω όλο τον χρόνο μου να τον τρώω επισκευάζοντας αλλά απολαμβάνοντας όμορφες διαδρομές με την οικογένεια.
Προτιμώ τα λεφτά να τα δίνω σε βενζίνες και όχι σε μη αναμενόμενες επισκευές.
Οι αρκετές ζημιές τακτικά…..πώς προσδιορίζονται?
Η σκέψη μου ήταν να πάρω ένα Niva σχετικά ποιο πρόσφατο και όσο ποιο οικονομικά γίνετε φυσικά.
Μετά να του κάνω όλες τις βελτιώσεις στις οποίες πονάει, έτσι ώστε να έχω όσο γίνετε ένα αξιόπιστο niva….???....αν γίνετε αυτό φυσικά μακροπρόθεσμα.
Να του βάλω έξτρα θερμοστάτη, μιας και πονάει από θερμοπληξία το θηρίο!!!
Βάνα στο καλοριφέρ, αφού του σπαν τα νερά που και που!!!
Δυναμό iskra.
Απεμπλοκή μπροστινού (4χ2) και αν μπαίνουν πλήμνες ελευθέρου τροχασμού….τί λέω το άτομο!!!!
Και ότι άλλο προτείνετε εσείς με την εμπειρία που έχετε λόγο χρήσης.
Αν μπορούσατε να μου παραθέσετε μία λίστα με ασθένειες που θα έπρεπε να επέμβω εξ αρχής ώστε να μπορέσω να τα βάλω σε μία σειρά….αααα φυσικά και το κόστος στο περίπου αν γινετε.
Δεν θέλω να κάνω τρελό off road αλλά να μπορώ να μετακινηθώ σε δύσβατο έδαφος με την οικογένεια χωρίς να φοβάμαι μην μείνω και γυρίζω με την οδική.
Αυτό που προσπαθώ να καταλάβω είναι τελικά μπορεί ένα Niva με την πάροδο του χρόνου να βελτιωθεί, αξίζει? Ή θα αρχίσει ο πονοκέφαλος από τις συνεχείς επισκέψεις στα συνεργεία.
Δεν είμαι προκατειλημμένος με την εταιρεία και πραγματικά το βλέπω και μου τρέχουν τα σάλια…..αλλά υπάρχει το αλλά.
Συγνώμη που βάζω εδώ τα ερωτήματα αλλά τρώω πόρτα από τα άλλα θέματα όπου ήθελα να βάλω ποιο συγκεκριμένα ερωτήματα, ελπίζω σε επτά μέρες από την εγγραφή μου να μπορέσω να ποστάρω ερωτήματα…..αλήθεια γιατί γίνετε αυτό?
Προσπάθησα να δω στους όρους του forum αλλά δεν το βρήκα ή μου διέφυγε.
Να είστε καλά και πάλι για το καλωσόρισμα.


bbk

Αριθμός μηνυμάτων: 10
Ημερομηνία εγγραφής: 31/12/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  Desmo στό Τετ Jan 04, 2012 11:21 pm

bbk το niva εγώ θα το έλεγα στρατιωτικό όχημα, πολύ καλό για βουνά και χωριό αλλά αν το θες για την πόλη καλύτερα αστό, γενικά σου βγάζει κάτι άκυρα προβληματάκια από το πουθενά ακόμα και αν δεν το πολυζορίζεις,το αμάξι αυτό ή θα το ερωτευτής ή θα το μισήσεις

Desmo

Αριθμός μηνυμάτων: 109
Ημερομηνία εγγραφής: 19/02/2011
Τόπος: ΕΛΛΑΣ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  morths21 στό Πεμ Jan 05, 2012 11:40 pm

http://youtu.be/3cQH6LXGzzQ Ερωτευμενοι σχιζοφρενεις!!!Τετοιος πρεπει να εισαι θα ελεγα...μπορει να σου βγει αστερι...μπορει να σου βγει και μαπα!!Μια το δυναμο,μια η βαλβιδα κανιστρου,μια ο θερμοστατης,μια το ωστηριο,μια το ψυγειο,μια το καλοριφερ,μια τα ρουλεμαν μια το σαζμαν......θα φριξεις πιθανον..ΑΛΛΑ!!!Φθηνα ανταλακτικα,παει παντου ,δεν σενοιαζει και αν ακουμπησεις και καπου ....Αλλιως παρε Ιαπωνα....δεν θα ειναι ο καλυτερος σου φιλος ο μηχανικος σου και δεν θα τον επισκεπτεσαι συχνα....ΟΤΑΝ ομως τον επισκεφτεις θα πληρωσεις οσα δεν πληρωνες τοσο καιρο!Δεν βγηκε τυχαια η φραση:Μιτσουμπισι...και αν σου σβησει???Την εχεις γαμησει!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing

morths21

Αριθμός μηνυμάτων: 40
Ημερομηνία εγγραφής: 26/02/2010
Τόπος: Βυρωνας

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  dimitris_tl στό Παρ Jan 06, 2012 5:11 pm

morths21 έγραψε:http://youtu.be/3cQH6LXGzzQ Ερωτευμενοι σχιζοφρενεις!!!Τετοιος πρεπει να εισαι θα ελεγα...μπορει να σου βγει αστερι...μπορει να σου βγει και μαπα!!Μια το δυναμο,μια η βαλβιδα κανιστρου,μια ο θερμοστατης,μια το ωστηριο,μια το ψυγειο,μια το καλοριφερ,μια τα ρουλεμαν μια το σαζμαν......θα φριξεις πιθανον..ΑΛΛΑ!!!Φθηνα ανταλακτικα,παει παντου ,δεν σενοιαζει και αν ακουμπησεις και καπου ....Αλλιως παρε Ιαπωνα....δεν θα ειναι ο καλυτερος σου φιλος ο μηχανικος σου και δεν θα τον επισκεπτεσαι συχνα....ΟΤΑΝ ομως τον επισκεφτεις θα πληρωσεις οσα δεν πληρωνες τοσο καιρο!Δεν βγηκε τυχαια η φραση:Μιτσουμπισι...και αν σου σβησει???Την εχεις γαμησει!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing
Συμφωνώ και επαυξάνω, εάν δεν "πιάνει" το χέρι σου άστο καλύτερα...
Εγώ προσωπικά με 160.000 χλμ έχω αλάξει κιβώτιο ταχυτήτων, όλα τα ρουλεμαν του κεντρικού διαφορικού ένα κινητήρα, δύο αντλίες νερού, ένα ελαστικό σύνδεσμο, με τον μπιλιοφόρο σασμαν κεντρικού διαφορικού τέσσερεις θερμοστάτες, δίσκο πλατό και ρουλεμαν, δύο η τρείς αντλίες συμπλέκτη, ένα παρατίμονο, δύο ακρόμπαρα, ένα αισθητήρα Λαμδα ένα σετ πίσω ρουλεμαν, τέσσερεις μπάρες που κοντραρουν τον πίσω άξονα με το σασί, ένα κοντερόσυρμα, μια μιζα, ένα εναλάκτη με Ισκρα 120Α, δύο μπιλιοφόρους, δύο καθίσματα ενα καταλύτη δυο καζανακια, μια βαλβίδα αναθυμιάσεων, ένα κανιστρο ενεργού άνθρακα, ένα αισθητήρα εκκεντροφόρου και μια αντλία βενζίνας.
Επειδή μια ζωή είχα Οπελ είχα μάθει ότι ο κινητήρας δεν έχει πρόβλημα εφόσον δεν μπαίνει στο στροφόμετρο στην κόκκινη περιοχή, στο Νιβα δεν ισχύει αυτό! Εχει κόκκινο στις 5.500 στρ/λεπτο για να είσαι σίγουρος καλό είναι να το ανεβάζεις μέχρι τις 5.000 στρ/λεπτο και εκεί για πολύ λίγο... Πίστευα ότι καλύτερα που δεν έχει ιμάντα για την κίνησση του εκκεντροφόρου και έχει καδένα, ε λοιπόν κάποτε έσπασε η σταθερή γλύστρα της καδένας εκκεντροφόρου από κραδασμούς του μοτερ, επειδή το δούλευα ψηλά (5000-5500) στρ/λεπτό την πήρε μεσα την άλεσε μέχρι σε σημείο που έγινε υγρή σαν το λάδι και επειδή το λαδι έχασε τις λιπαντικές του ικανότητες άρχισαν να κολάνε τα οστήρια με αποτέλεσμα να αρχίσει να καίει βαλβίδες και φυσικά να αρπάξουν τα κουζινέτα και οι κύλινδροι. Η θεραπεία μετά ήταν ρεκτιφιέ, καινούργια οστήρια βαλβίδες μέταλα πιστόνια κτλ οπότε έβαλα κάτι παραπάνω και πήρα ένα μοτεράκι από τη Λαντα με μηδέν χιλιόμετρα...
Εάν δεν είχα βάλει τα μπλοκέ του Αμοργιανού με τη σιδερένιο χωνί μπροστά στο Νίβα θα το είχα σουτάρει στη πρέσα εν ψυχρό εκείνη τη στιγμή! Να μου πεις τι να πάρεις με κεντρικό διαφορικό με κοντές σχέσεις, μεσσαία κυβικά και καλό κράτημα και στην άσφαλτο και με χώρους? Δύσκολο να σου απαντήσω δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο. Οπότε για κάποιον που θέλει το αυτοκίνητο για χωματινη κυρίως χρήση και δεν διαθέτει πολλά χρήματα καλό είναι το Νιβα. Αλλά μετά τα 110 στην ασφαλτο βγάζει πολύ θόρυβο στην καμπίνα, τόσο που είναι προβληματική η συζήτηση στους επιβάτες ειδικά αν έχει αφαιρέσει την μόνωση κάτω από τα πατακια. Το Νιβα θέλει να του κάνεις ορισμένες βελτιώσεις που δεν ασχολούνται τα συνεργεία, όπως η ασφάλιση με λαμακια στις βίδες που κρατάνε τα γκρουπάκια στα χωνιά των διαφορικών όπως τις βίδες που ασφαλίζουν το πλακάκια που κρατάνε τα ρουλεμαν των ημιαξονίων στο μπροστινό διαφορικό. Αυτές λασκάρουν συνέχεια είτε τις ασφαλίσεις με Lock-Tight είτε όχι οπότε πρέπει να τις παρακολουθείς συνέχεια διότι όταν λασκάρουν θα χάσουν τις βαλβολίνες τα διαφορικά και συνήθως δεν το παίρνει είδηση και μετά αντέ γειά... Επίσης ο θερμοστάτης ο Ρωσικος κολλάει σε ανύποπτο χρόνο κλειστός και αντε γεια.... οπότε βαζουμε Γερμανικό. Επίσης ο πολλαπλασιαστής ο διπλός του Νιβα 2002 χαλάει σε ανύποπτο χρόνο με αποτέλεσμα να εργάζονται οι δύο από τους τέσσερεις κιλύνδρους που αν δεν έχεις γνώσεις να αποσυνδέσεις ηλεκτρικά τα μπεκ από τους κυλίνδρους που δεν έχουν σπινθήρα, αυτά συνεχίζουν να ψεκάζουν βενζίνη που πάει άκαυτη στον καταλύτη και μετά αντε γεια και ο καταλύτης...Εγώ πάντα είχα μαζί μου δεύτερο πολ/στή που μου χρειάστηκε δύο φορές μέχρι που έκατσα και εφτιαξα το σύστημα με τους τέσσερεις πολ/στες και ησύχασα. Στα νεότερα Νίβα 2006 και μετά νομίζω, κατάλαβε η Λαντα την "λαλακία" με τους πολ/στες και πλέον χρησιμοποιεί διπλούς πολ/στες αλλά οι οποίοι δεν έχουν ενσωματωμένη την πλακέτα (ανάφλεξη) μέσα τους αλλά κατα πάσα πιθανότητα είναι υπομονάδα μεσα στον "εγκέφαλο". Επίσης εκεί που έχει τον πολ/στή και χαμηλά είναι ώστε να βρέχεται και είναι ακριβώς δίπλα στο μπλοκ του μοτερ και δεν ψύχεται επαρκώς....
Επίσης τα δοχεία που έχουν τα υδραυλικά υγρά των φρένων και συμπλέκτη είναι από πλαστικό της πλάκας και σπάνε, λύση τα στερεώνεις με λαστιχένιους αποστάτες ώστε να μην έχουν το παραμικρό ζόρι στην στερέωση και αντί τα λαστιχένια σωληνάκια χρησιμοποιείς η διαφανή πλαστικά η σιλικόνης ώστε να μην επιβαρύνουν με το βαρος τους τα δοχεία.
Επίσης η ταπα βενζίνης δεν κλειδώνει, αν βάλεις με κλειδαριά δεν κλείνει επαρκώς και χάνει βενζίνη.
Λύση βάζεις κλειδαριά στο καπάκι απέξω και βάζεις μια κυκλική σκάρα στο λαστιχένιο σύνδεσμο του λαιμού του τεπόζιτου με το λαιμό της εξωτερικής σωλήνας ώστε να μην υπάρχει η δυνατότητα να μπει σωλήνα να σου κλεψουν βενζίνη...
Αλλο, ο δείκτης βενζίνας είναι αναξιόπιστος εντελώς επειδή δεν υπάρχουν διαφράγματα στο τεπόζιτο, λύση τοποθετείς ένα διάφραγμα με τρύπες περιμετρικά του φλοτερ που εμπεριέχει και την ηλεκτρική αντλία βενζίνης.
Η αντλία βενζίνας είναι η ίδια που χρησιμοποιούν πολλά άλλα αυτοκίνητα και έτσι δεν είναι απαραίτητο να αλλάξεις όλη τη μοναδα με το φλοτερ που είναι πανάκριβη....
Αλλά θέλει προσοχή στην αντικατάσταση γιατί μια λάθος (κατσαβιδιά) και άντε γεια το φλοτερ...
Αλλο, τα καλώδια που φεύγουν από την ασφαλειοθήκη και πάνε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι χύμα στο πατωμα και κανονικά πρέπει να τα περάσεις μέσα σε σωληνάκι ώστε να προστατεύονται....
Μετά το ρουμπινέτο του καλοριφερ, αν είναι από πλαστικό, δηλ αν φοράει air condition που το έβαλαν στην Ελλάδα, επειδή το νερό του κινητήρα έχει θερμοκρασία από 92 με 100 βαθμούς το πλαστικό με το περασμα του χρόνου μαλακώνει και στραβώνει στις σωληνώσεις με αποτέλεσμα να χάνει από εκεί έστω και αν είναι σφιγμένο με τον κολιέ, δηλ από κυλινδρικό γίνεται οβαλ, ακόμα και αν βάλεις ηλεκτρικό ρουμπινέτο που είναι πλαστικό θα σου βγάλει το πρόβλημα, η λύση βάζεις μια βανα στο χώρο της μηχανής να κλείνεις χειροκίνητα το κύκλωμα του καλοριφερ όποτε χρειαστεί.
Επίσης το λαστιχένιο κολάρο που πάει πίσω από την αντλία νερού και συνδέεται με την αποπαγωποίηση στην εισαγωγή του κινητήρα, με τον καιρό καίγεται από την θερμική ακτινοβολία της εξάτμισης και καλό είναι να του περάσεις αρμαφλέξ εξωτερικά.
Επίσης το λαμακι που προστατεύει την μιζα από την πολλαπλή εξάτμισης θέλει σε ένα σημείο κόψιμο για να μπορείς να αντικαταστήσεις την μίζα αμα χρειαστεί.
Η μίζα του Νιβα δεν έχει τύλιγμα στον στατορα αλλά μόνιμους μαγνήτες και τα καρβουνακια της δεν υπάρχουν, αλλά μπορείς να αγοράσεις ποιο μεγάλα και να τα φέρεις στη σωστή διάσταση με τρόχισμα.
Επίσης οι ανεμιστήρες του ψυγείου εκτός που κάνουν υπερβολικό θόρυβο όταν εργάζονται και τραβανε πολύ ρεύμα χρησιμοποιούν ένα (λευκό) φισάκι που είναι κάτω από τα ψυγεία, με αποτέλεσμα να βρέχεται ,οι επαφες του οξειδώνονται με τον καιρό και κάποια στιγμή ενώ δίνει εντολή ο εγκέφαλος να ξεκινήσουν οι ανεμιστήρες αυτοί δεν εργάζονται και εάν δεν έχει φροντίσει για εντελώς αυτόνομο χειροκίνητο σύστημα εκκίνησης των ανεμιστήρων, αντε γεια...
Εγώ τι έχω κάνει? Εχω πετάξει τους Ρώσικους και στην θέση τους έβαλα τέσσερεις Spall ου και κάνουν πολύ λιγότερο θόρυβο (μετα βίας ακούγονται όταν δουλεύουν) και τραβάνε λιγότερο ρεύμα και έχω εφεδρικό σύστημα χειροκίνητης εκκίνησης και παράλληλα ηχητική ειδοποίηση αν ο κινητήρας για οποιαδήποτε αιτία φτάσει τους 115 βαθμούς, και φυσικά παραφλού Οπελ που βράζει στους 175 βαθμούς...
Επίσης η αναπνοή των διαφορικών έχει μια βαλβιδούλα της πλάκας που είναι ένα λαστιχάκι με ένα ελατηριάκι, όταν λοιπόν μπείς στα βαθιά νερά για κάμποση ώρα (ποταμι, λίμνη) τα διαφορικά ψύχωνται και φυσικά και ο αέρας που είναι μέσα, με αποτέλεσμα να συστέλεται και να δημιουργεί υποπίεση που έχει σαν συνέπεια να ρουφίξουν νερό μεσα τα διαφορικά...
Λύση βάζεις λαστιχένιες σωλήνες προέκταση προς το χώρο της μηχανής η γενικά ψηλά...
Επίσης η εισαγωγή του κινητήρα μετά από το φίλτρο αέρος είναι πολύ χαμηλά και θέλει αλλαγή θέσης.
Βλέπω που όσοι πρωτοαγοράζουν Νιβα νομίζουν ότι αγόρασαν το απόλυτο όχημα της τετρακίνησης και το βάζουν σε αφανταστες ταλαιπορίες χωρίς λόγο.
Το Νίβα όπως και καθε αυτοκίνητο έχει τα όρια του και θέλει σεβασμό στην χρήση. Ξέρεις τι ζημιά μπορεί να πάθει αμα το χώνεις συνέχεια στα λασπόνερα?
Κάποια στιγμή θα περάσει λασπόνερο η σε κανένα ρουλεμαν, η σε κανένα μπιλιοφόρο και η λασπη είναι σαν σμιρίδι και θα αρχίσει να τρώει τα ρουλεμαν και τους μπιλιοφόρους η όπου αλλού περάσει. Η όπως του κάνουν άλματα, όταν κάνεις άλμα όταν οι τροχοί βρεθούν στον αέρα λόγο του ότι έχεις πατημένο το γκάζι αυτή υπερστρέφονται, ακόμα και ο ένας τροχός όταν δεν παταει κάτω, συνήθως είναι ένας από τους μπροστινούς, όταν λοιπόν προσγειωθούν στο έδαφος φρενάρουν απότομα οπότε όλο το ζόρι ξεσπάει η στα γρανάζια η στα ημιαξόνια η και στο χωνί του διαφορικού! Να λοιπόν πως ανοίγουν τα μπροστινά αλουμινένια διαφορικα σαν καρπούζι η πως σπάνε τα γραναζια στα διαφορικά και κόβονται τα ημιαξόνια!
Ε φυσικά μην περιμένεις να στα πει αυτά κανένας στα περισσότερα συνεργεία...
Κατι άλλο που θυμήθηκα τώρα, επειδή το πλαστικό που στερεώνει τα σωληνάκια προς τις αντλίες φρένων συμπλέκτη από τα αντίστοιχα δοχεία υδραυλικών δεν έχει λάστιχο στη σύνδεση με τη λαμαρίνα από εκεί βάζει νερά, επίσης η βάση της μπαταρίας (το σκαλοπάτι) δεν είναι κολημένο αλλά στερεωμένο με ηλεκτροπόντα με την υπόλοιπη λαμαρίαν και από εκεί βάζει νερά, επισκευή γίνεται με σικαφλέξ.
Επίσης στα μπροστινά φτερά στους θόλους στο πίσω μερος εκεί που είναι η πλαστική επιφάνεια, αν δεν τα κάνεις στεγανά περνάει νερό και λάσπη συσωρεύεται μεσα και σκουριάζει το αμάξωμα από τον κάτω μεντεσέ και χαμηλότερα....
Επίσης αν βάλεις ποιο σκληρά αμορτισερ θέλουν ενίσχυση οι βάσεις στους θόλους μπροστά για να μην κοπούν και κατα δεύτερο λόγο πίσω στον άξονα...
Αν θες να το ψηλώσεις και εκεί θέλει τις σχετικές μετατροπές,
ας είναι καλά ο φίλος Χρήστος Τσιμπούκης που με βοήθησε στα πρώτα μου βήματα με το Νίβα!
Γενικά πάντα είχα μαζί μου ένα πολ/στή, ένα αισθητήρα στροφάλου, μια αντλία βενζίνης, με ρελέ, μια μιζα και λουρί δυναμό, ένα σετ μπουζοκαλόδια και κατα δεύτερο λόγο ένα παρατόμονο, μια τρόμπα συμπλέκτη και ένα εναλάκτη όταν πήγαινα μακρινες εκδρομές ώστε να έχω εξασφαλίσει βλαβες που θα με άφηναν στο βουνό....
Επίσης στα ηλεκτρικά και τους αισθητήρες καλό είναι να χρησιμοποιείς τους BOSH οι άλλοι μπορεί να είναι ποιό φτηνοί αλλά υπάρχει περίπτωση να μπλέξεις απίστευτα, έχω δει απίστευτο εργο με αισθητήρα Λάμδα με βλάβη που δεν την εντόπιζε ουτε το διαγνωστικό που είναι μόνιμα συνδεδεμένο (μονάδα scangauge) ώστε με κάθε Check-Engine λαμπάκι να ξέρω τι μου γίνεται, που πίστεψε με στο Νιβα ανάβει πολύ συχνά...
Αλλο που θυμήθηκα τώρα, ο εγκέφαλος είναι χαμηλά αριστερά δίπλα στα πόδια του οδηγού και δεν είναι αδιάβροχος, ετσι και σου μπει νερό μεσα σε κάποιο ποταμι, αμα σου μπουν από το στερεωτικό από τα σωληνακια που έγραψα ποιό πριν, έμεινες!! Λύση τον βγάζεις τον ανοίγεις και τον αδιαβροχοποιείς με την κόκκινη σιλικόνη-κόλα RTV
Φιλε τι να πρωτογράψω, έχω κάνει διατριβή πάνω στο Νιβα μέχρι να το φέρω στα μέτρα μου να μη μου βγάζει κουφές βλάβες, για αυτό σου λέω αμα πιάνει το χέρι σου έχει καλώς, αν πέρα από το να το οδηγείς δεν ξέρεις να αλλάζεις ούτε μπουζί, άστο καλύτερα θα μπλέξεις.
Καλή συνέχεια

dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων: 137
Ημερομηνία εγγραφής: 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  bbk στό Παρ Jan 06, 2012 7:46 pm

Καλά δεν έχω τι να πω!!!!
Αυτό είναι ανάλυση ξεπέρασες κάθε επίπεδο.
Υποκλίνομαι, πραγματικά έπαθα πλάκα.
Για να πω την αλήθεια είχα κάποια λίγα πράγματα, πολύ λίγα από αυτά που παρέθεσες στο μυαλό μου.
Τώρα όμως ναι θα πρέπει να τα επεξεργαστώ πολύ περισσότερο.
Δεν μπορώ να πω πως δεν με απογοητεύουν όλα αυτά που παρέθεσες παρά πάνω.
Γιαυτο το λόγο έλεγα με την αγορά του να κάνω σε ένα πακέτο την αλλαγή θερμοστάτη, παραφλού Οπελ, και αν δεν έχει αλλαγμένο δυναμό να πάω σε iskra.
Καλές μονώσεις και στεγανοποιήσεις στους connectors και όπου αλλού έχει κάποιο τέτοιο πρόβλημα…..βλέποντας και κάνοντας.
Τα καμένα λαμπάκια δεν με τρομάζουν, με εκνευρίζουν, αλλά έχω την υπομονή να το ψάξω.(καλά το είπαμε μηχανικός δεν είμαι, καψούρης με το niva όμως είμαι).
Ο σκοπός χρήσης του δεν θα είναι να κάνει τρελό off road, trial και τέτοια, τουλάχιστο όχι στην αρχή.
Περισσότερο για βόλτες με την οικογένεια, απεγκλωβισμό από τα χιόνια(όχι δεν κάνω σκι).
Υπάρχει περίπτωση να πάμε δηλαδή κάπου και να γυρίσουμε οικογενειακός με λεωφορείο?
Θα πρέπει να κουβαλάω και μία κούτα με τα ανταλλακτικά του και τα εργαλεία του μπαμπά για επισκευή καθοδόν?
Αυτό που επίσης με φρενάρει και με προβληματίζει είναι η κατανάλωση του.
Δεν θα είναι το κύριο μέσω μετακίνησης, αλλά όπως και να το κάνουμε με την τιμή της βενζίνης να πετάει κάπου στον αστερισμό της Ανδρομέδας δεν μπορεί να μην το βλέπει κανείς.
Θα μου πεις καλά 4x4 είναι τι περιμένεις?
Γιαυτο έψαχνα και ψάχνω να δω πως μπορεί να γίνει κατ’έπιλογη τετρακίνητο(4x2) με το κιτάκι απεμπλοκής, και με το αν μπαίνουν πλήμνες ελευθέρου τροχασμού, ώστε να μην συμπαρασύρει όλο το μπροστινό σύστημα μετάδοσης.
Με ότι αυτό συνεπάγετε στην οδική συμπεριφορά με καθαρή πίσω κίνηση.
Και χωρίς φυσικά να κλείνω τα μάτια στην ασφάλεια, έτσι?
Άλλωστε δεν θα το πάρω για αγώνες.
Υπάρχει τεχνικά λύση για τέτοια μετατροπή, δηλαδή εγκατάσταση πλημνών ελευθέρου τροχασμού μπροστά, και αν ναι πως και με τι κόστος στο περίπου?

Καλώς εχόντων των πραγμάτων θα κάνω από Δευτέρα μία βόλτα στην εδώ αγορά να δω μερικά που έχω εντοπίσει.
Όλα είναι μοντέλα μετά του 2005, αν και έχω καταλήξει σε ένα του 2007 με 30000km.
Αυτό που δεν κατάλαβα το niva του 2007 είναι το 2121? Ή 21213?
Αν πάνε όλα καλά και δεχτεί ο έμπορας ανταλλαγή με το υπάρχον αυτοκίνητο, με βλέπω στην παρέα σας στα βουνά. Laughing
Εφόσον καταλήξω τελικά να το αγκαλιάσω……είπαμε το καψουρευτικα και όσο περνάν οι μέρες ακόμα περισσότερο. geek
(το έχω σχεδιάσει στο μυαλό μου, σχάρες μπαγαζιέρες προβολείς, πατέντες, πατέντες, πατέντες......)
Με βλέπω να βγάζω στο ebay ότι έχω και δεν έχω για να μαζέψω κάνα φράγκο. Shocked

Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας, με βοηθήσατε πάρα πολύ με τις απαντήσεις σας.

bbk

Αριθμός μηνυμάτων: 10
Ημερομηνία εγγραφής: 31/12/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  dimitris_tl στό Παρ Jan 06, 2012 8:45 pm

Σχετικά για το κιτ που λες ελεύθερου τροχασμού, υπάρχει και μπαίνει στο κεντρικό διαφορικό, έτσι ο ένας εκ των δύο λεβιέδων (δεν θυμάμαι ποιός γιατί δεν με ενδιέφερε να την βάλω) αποκτά άλλη μια θέση που απλά απομονώνει την κίνηση προς το εμπρός διαφορικό. Εγώ προσοπικά δεν το έβαλα για δύο λόγους:
1ον Το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί για μόνιμη τετρακίνηση έτσι λοιπόν έχει υπολογιστεί ώστε η δύναμη του κινητήρα για την κίνηση να μοιράζεται σε δύο διαφορικά, αν λοιπόν απομονώσεις το ένα εκ των δύο διαφορικών λογικό είναι όλο το φορτίο να το αναλαμβάνει το διαφορικό που δίνει την κίνηση, συνεπώς η φθορά του εν λόγω διαφορικού να είναι έξω από τα όρια που έχει σχεδιαστεί με τις ανάλογες συνέπειες, και
2ον) Οπως έχω πληροφορηθεί, και είναι λογικό είναι να αλλάζει εντελώς η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου* με αυτή τη μετατροπή, διότι από μόνιμα τετρακίνητο το κάνεις πισω-κίνητο και εάν εμπλακείς σε ατύχημα και είναι "γάτα" ο εμπειρογνώμονας μπορεί να επικαλεσθεί ότι η τροποποίηση στην μετάδοση κίνησης του αυτοκινήτου ευθύνεται για το τροχαίο, και φυσικά η έγκριση που έχει για κυκλοφορία το Νιβα στους δρόμους είναι για μόνιμη τετρακίνηση και όχι για πισω-κίνητο, οπότε όπως και με τα "Bull-Bars" τη στιγμή που δεν είναι γραμμένη αυτή η μετατροπή στην άδεια κυκλοφορίας που σημαίνει δεν έχει την έγκριση από μηχανολόγο του υπουργείου ότι το όχημα μπορεί να κυκλοφορεί με ασφάλεια στους δρόμους μπλέκεις ανάλογα στην περίπτωση που συμβεί (ω μη γένητο) κάποιο σχετικό τροχαίο.....
Αυτά για το τυπικό μέρος κάθε μετατροπής...
Τα προβλήματα στα έγραψα ποιό πάνω όχι για να σε αποθαρύνω,
αλλά για να μην τραβηχθείς και εσύ όπως άλλοι φίλοι όπως και εγώ, μέχρι να τα ανακαλύψω και τα "θεραπεύσω"...

*(φαίνεται ιδιαίτερα σε βρεγμένο δρόμο)


Έχει επεξεργασθεί από τον/την dimitris_tl στις Παρ Jan 06, 2012 11:43 pm, 3 φορές συνολικά

dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων: 137
Ημερομηνία εγγραφής: 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  bbk στό Παρ Jan 06, 2012 9:52 pm

Προσπαθώ να βάλω λικ αλλά δεν μπορώ δεν με αφήνει το σύστημα.
Μου την λέει……..!!!!!!

New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information.

Ετοίμασα ένα κειμενάκι με διευθύνσεις, με την μετατροπή και τις πλήμνες αλλά…..άστα βράστα.
Όταν θα με αφήσει θα το κάνω.
Αλήθεια γιατί τρώω πόρτα?

bbk

Αριθμός μηνυμάτων: 10
Ημερομηνία εγγραφής: 31/12/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  dimitris_tl στό Παρ Jan 06, 2012 11:20 pm

Απενεργοποίηση του εμπρος άξονα μεταδοσης κίνησης από το κεντρικό προς το εμπρος διαφορικό




Πηγή: http://www.regiontehsnab.ru/product/otkljuchenie-perednego-mosta/




Πηγή: http://www.nivashop.ru/vcd-389-4-2849/goodsinfo.html




Πηγή: http://www.nivashop.ru/vcd-389-4-2620/goodsinfo.html


Μήπως εννοείς αυτά εδώ?

Ρίξε μια ματιά εκεί με τη βοήθεια του Google Translate εκτός και αν διαβάζεις Ρώσικα, και θα δεις πολλά αξεσουάρ για το Νίβα!

dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων: 137
Ημερομηνία εγγραφής: 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  Desmo στό Σαβ Jan 07, 2012 1:34 am

dimitris_tl πραγματικά έχεις κάνει διατριβή πάνω στο niva cyclops αν μπορέσεις να μας κάνεις μια παρουσίαση με εικόνες πάνω στις βελτιώσεις που έχεις κάνει για να περνούμε ιδέες και οι υπόλοιποι. Εγώ δεν το έχω ψάξει καθόλου το θέμα και όποτε μου βγάζει κάποια ζημιά ξαναβάζω ανταλλακτικό από την LADA

Desmo

Αριθμός μηνυμάτων: 109
Ημερομηνία εγγραφής: 19/02/2011
Τόπος: ΕΛΛΑΣ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  Admin στό Σαβ Jan 07, 2012 8:07 am

Καλορίζικο και καλολάσπωτο και από εμένα. Προσωπικά θα διαφωνήσω σε κάποια πραγματάκια με τον Δημήτρη. Έχω κάνει 114.000 χλμ με πολύ λιγότερες ζημιές από όσες ανέφερε ο Δημήτρης. Πιστέυω πως ένα πρόβλημα με το Niva είναι ότι υπερεκτιμάμε τις αντοχές του με αποτέλεσμα να το φτάνουμε στα οριά του. Πχ στην άσφαλτο σπάνια θα ξεπεράσω τις 3.500 στροφές και δε βλέπω το λόγο να το ζορίσω παραπάνω. Το σέβομαι και εκείνο μου το ανταποδίδει στο έπακρο όταν το χρειάζομαι πραγματικά (στο χώμα δηλαδή). Το Α και το Ω στο Niva φίλε μου είναι ή να πιάνουν τα χέρια σου ή να έχεις μάστορα αστέρι. Αν έχεις το ένα από τα 2 είσαι οκ. Πχ αναφέρει ο Δημήτρης πως η γλύστρα ήταν η αιτία που έφτασε στο σημείο να αλλάξει μοτέρ. Βρε Δημήτρη μου δεν την άκουγες?? Προσωπικά την άλλαξα πριν μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα και ακουγότανε. Νόμιζα πως ήταν από τα ωστήρια αλλά όταν το άκουσε ο μάστορας μου λέει αυτό είναι γλύστρα. Την είδα. Ενα κομμάτι της είχε πέσει στο κάρτερ. Εκεί πέφτει συνήθως. Αλλάχτηκε και όλα μια χαρά. Γιατί να την αφήσεις να στα κάνει όλα χάλια??? Το Niva θέλει και λίγο κυνήγι τι να κάνουμε. Γενικά άμα δε το ζορίζεις άσκοπα δε σου βγάζει τόσες ζημιές και αν σου βγάλει τα ανταλλακτικά του είναι πάμφθηνα. Μην το φοβάσαι. Στο χώμα έχει εξαιρετικές ικανότητες για την χρηματική αξία του. Και πιστέψτε με στο χώμα το ζορίζω αρκετά.

Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων: 158
Ημερομηνία εγγραφής: 08/05/2009
Ηλικία: 41

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://nivagr.forumaction.net

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  takis niva στό Σαβ Jan 07, 2012 11:46 am

Με 65000 χλμ περιπου και εχω αλλαξει τρομπα νερου 2,δυναμο,φλοτερ καυσιμου 2,ψυγειο νερου με ολα τα κολαρα,1 δισκο-πλατο,αμορτισερ.αυτα!
Παντως με το "ξυλο" που τρωει καθε μερα παλι καλα.Αλλα πανακριβα 4χ4 αγριτικα μαλιστα και τα φτυνουν πολυ γρηγορετερα εκτος απο τα παλια L-200,Hilux.
Με το καλο να το παρεις Wink

takis niva

Αριθμός μηνυμάτων: 102
Ημερομηνία εγγραφής: 27/02/2010
Τόπος: Αθηνα-Ικαρια

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Go down

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Next

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Similar topics

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης