''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  gbrl Νiva Την / Το Δευ Ιαν 09, 2012 1:10 am

Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα!
Είμαι κι εγώ ένας νέος...πολυ νέος....3 μηνών
Το πήρα μτχ....φτηνά...(όχι πολλυ φτηνά...)
Ήθελε κάτι μαζεματάκια-βελτιοσούλες-πρόσθετα...(ακόμα θέλει...)
Σιαγώνες πισω καινουριες,κλειδαριές,πολλαπλη εξαγωγης,λαμδα,δυναμό,μπαταρία,ζαντολάστηχα,φώτα,προβολείς,ποδιές,πλαφονιέρα,λαδακια,μπουζι,φίλτρα, κλπ κλπ
Μερικοί λένε ότι έμπλεξα και δε θα ξεμπλέκω...
Αλλά να σας πώ την αλήθεια...δε το πιστεύω αυτό...
Εχω ακούσει πολλές φορές απο αρκετούς ότι είναι ''ζημιάρικα''...ξέρω όμως ότι δεν χρηάζεσαι κ ΤΑ λεφτά (άν πιάνουν κ λίιιιιγο και τα χέρια σου)για να διορθώσεις τη ζημιά.
Το έχω περίπου 3 μήνες και παρόλες τα προβλήματα (που τα περίμενα να πώ την αλήθεια μου) το κοιτάω και γουστάρω ρε αδερφε!
γουστάρω τον όγκο του, τα λεβιεδάκια του, τα ''γκρανγκα-γκρουνγκα του, τα τριξιματάκια του...
Κάνει θόρυβο;Ναι!Έχει βαρύ τιμόνι;Ναι!(μηχανικό)
Και πάλι γουστάρω!Γιατι;Γιατί μου θυμήζει ότι οδηγάω αμάξι!
Εχει σκοτεινή καμπίνα;Ναι!...για να μη σε πέρνουν μάτι(όπως σοφά είπε κ ένας φίλος Laughing )
Με λίγα λόγια γουστάρω που έχω αυτό το αμάξι επιτέλους!
Με ακόμα πιο λίγα...
γουστάρω που έχω...
NIVA

avatar
gbrl Νiva

Αριθμός μηνυμάτων : 8
Ημερομηνία εγγραφής : 09/01/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

...

Δημοσίευση  themis76 Την / Το Δευ Ιαν 09, 2012 1:25 am


Πεστα ρε ανθρωπε πεστααααααααααααααααααα.
Εγω ειμαι ακομα ποιο νεος 1 μινα και κατι το πηρα και εγω με πολλα προβληματα αλλα του τα μαζεψα σχεδων ολα και κανενα προβλημα και οπως ειπες μπενω μεσα και γουσταρω και με τα τριξιματα του και με τα βαρια του τιμονια.
Αλλα παρολου ολα αυτα παω βουνο, ριχνει χιονι και αισθανομαι ΑΡΧΩΝΤΑΣ.
Τι να μας πουνε και οι βιταρακιδες και φεροζακιδες.


http://img.hostedpic.com/images/00862191068620056433.jpg


http://img.hostedpic.com/images/79540850360517772861.jpg

avatar
themis76

Αριθμός μηνυμάτων : 65
Ημερομηνία εγγραφής : 04/09/2011
Ηλικία : 41
Τόπος : λαμια

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  Desmo Την / Το Δευ Ιαν 09, 2012 2:26 am

αυτό το βαρύ τιμόνι ρε παιδιά εμένα είναι που μου την σπάει περισσότερο, μένω στο κέντρο της Αθήνας και κάθε φορά που παρκάρω ιδρώνω
avatar
Desmo

Αριθμός μηνυμάτων : 109
Ημερομηνία εγγραφής : 19/02/2011
Τόπος : ΕΛΛΑΣ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  gbrl Νiva Την / Το Δευ Ιαν 09, 2012 5:04 pm

Laughing themis 76...ωραίος!
Έτσι είναι ούτε σε χιόνια δε μασάει ούτε πουθενά!
Δεν κολλάει...
Δεν γλιστράει...

Desmo...Ίσως έχεις δίκιο για το τιμόνι...έχω αρχήσει να το συνηθιζω αλλά η αλήθεια είναι ότι κ εμένα ώρες-ώρες με δυσκολεύει κυρίως στην αθήνα στο κέντρο και καθώς μερικές φορές θα ήταν αρκετά βολικό να μπορεί κανείς να χρησημοποιήσει το ένα χέρι...
τέλος παντον..λύση υπάρχει κ εκεί..απλά πρέπει να βάλουμε το χέρι στην τσέπη...αν είμαστε τυχεροι και βρούμε κάτι...το αλλάζουμε κ αυτο κ είμαστε μια χαρα!

Καλώς σας βρήκα παιδιά!
και ξέχασα...ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ'ΧΟΥΜΕ!!!!
avatar
gbrl Νiva

Αριθμός μηνυμάτων : 8
Ημερομηνία εγγραφής : 09/01/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  morths21 Την / Το Δευ Ιαν 09, 2012 7:46 pm

Kαλως τηνα την περδικα!!!Καλοριζικο και καλοταξιδο και απο εδω!!!
avatar
morths21

Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 26/02/2010
Τόπος : Βυρωνας

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  panoskorinthos Την / Το Δευ Ιαν 09, 2012 7:58 pm

καλως ηρθες φιλε.καλοριζικο!!!!
avatar
panoskorinthos

Αριθμός μηνυμάτων : 36
Ημερομηνία εγγραφής : 31/08/2011
Ηλικία : 32
Τόπος : κορινθος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  gbrl Νiva Την / Το Δευ Ιαν 09, 2012 8:40 pm

Ευχαριστώ morths...
Ευχαριστώ panoskorinthos!!

Γερά να'ναι να...τα σπάμε!!! Laughing Laughing Laughing
avatar
gbrl Νiva

Αριθμός μηνυμάτων : 8
Ημερομηνία εγγραφής : 09/01/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγειο ενός...Niva''

Δημοσίευση  leonivas Την / Το Δευ Ιαν 09, 2012 11:23 pm

Καλορίζικος και καλολερωμένος. Very Happy Very Happy Very Happy
Υπάρχει ο γαλλικός ατέρμονας ο οποίος είναι
σχετικά φτηνός σε σχέση με την υδραυλική υποβοήθηση. Smile Smile Smile
avatar
leonivas

Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2010
Ηλικία : 54
Τόπος : Βολος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Δευ Ιαν 09, 2012 11:56 pm

Εχω και εγώ Γαλικό ατέρμονα, έχω κάνει 160.000 χιλμ και κανένα πρόβλημα, αλλά αντί για βαλβολίνη στο εσωτερικό του φτιάχνω ένα μιγμα από γρασογραφίτη και βαλβολίνη τοσο πυκτό ώστε να είναι σαν "κουρκούτι" και το βαζω με σύριγγα 5 cc
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  Desmo Την / Το Τρι Ιαν 10, 2012 10:22 am

και το δικό μου Γαλλικό ατέρμονα έχει αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι και τόσο άνετο στο παρκάρισμα
avatar
Desmo

Αριθμός μηνυμάτων : 109
Ημερομηνία εγγραφής : 19/02/2011
Τόπος : ΕΛΛΑΣ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Τρι Ιαν 10, 2012 10:52 pm

Κοίτα με τα "μαμα" λάστιχα είναι εντάξη, αλλά με τα 235-80-15 είναι πρόβλημα...
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  morths21 Την / Το Τετ Ιαν 11, 2012 12:49 am

dimitris_tl έγραψε:Εχω και εγώ Γαλικό ατέρμονα, έχω κάνει 160.000 χιλμ και κανένα πρόβλημα, αλλά αντί για βαλβολίνη στο εσωτερικό του φτιάχνω ένα μιγμα από γρασογραφίτη και βαλβολίνη τοσο πυκτό ώστε να είναι σαν "κουρκούτι" και το βαζω με σύριγγα 5 cc
Καθε ποτε αλλαζουμε βαλβολινη στον ατερμονα ???Μια και αναφερθηκε...(ακυρο με το post βεβαια)
avatar
morths21

Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 26/02/2010
Τόπος : Βυρωνας

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  Desmo Την / Το Τετ Ιαν 11, 2012 1:20 am

dimitris_tl έγραψε:Κοίτα με τα "μαμα" λάστιχα είναι εντάξη, αλλά με τα 235-80-15 είναι πρόβλημα...

τα μαμίσια φοράω
avatar
Desmo

Αριθμός μηνυμάτων : 109
Ημερομηνία εγγραφής : 19/02/2011
Τόπος : ΕΛΛΑΣ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  gbrl Νiva Την / Το Τετ Ιαν 11, 2012 7:56 am

Παίδες καλημέρα1
Εγώ είχα τα ''μαμα'' μέρχι την περασμένη εβδομάδα.
Άλλαξα και ζάντες...άλλαξα και λάστηχα..(για χωμά κυρίως...κάτι σαν του Dimitris_ti).
''Τα ίδια παντελάκι μου τα ίδια παντελη μου''
Η δυσκολία παραμένει...
Σήμερα πάω για σασμάν...βαλβιδούλες κλπ...λέω να βάλω στο πρόγραμμα τον ατέρμονα...
avatar
gbrl Νiva

Αριθμός μηνυμάτων : 8
Ημερομηνία εγγραφής : 09/01/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Τετ Ιαν 11, 2012 12:02 pm

Δεν έχω αλλάξει ποτέ λιπαντικό στον ατέρμονα, δεν νομίζω να προβλέπεται κατι τέτοιο,
απλά συμπλήρωνα εάν χρειαζόταν (κάθε χρόνο η περισσότερο) απλά επειδή η κίνηση που κάνει ο ατέρμονας είναι πολύ αργή για αυτό χρησιμοποίησα και γρασσογραφίτη με την βαλβολίνη ώστε να λιπαίνεται καλύτερα και να μου κρατήσει όσο γίνεται περισσότερο, απόδειξη ότι δεν έχει χρειαστεί να ρυθμίσω το "τζογο" εδώ και πολλά χρόνια...
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Τετ Ιαν 11, 2012 12:05 pm

gbrl Νiva έγραψε:Παίδες καλημέρα1
Εγώ είχα τα ''μαμα'' μέρχι την περασμένη εβδομάδα.
Άλλαξα και ζάντες...άλλαξα και λάστηχα..(για χωμά κυρίως...κάτι σαν του Dimitris_ti).
''Τα ίδια παντελάκι μου τα ίδια παντελη μου''
Η δυσκολία παραμένει...
Σήμερα πάω για σασμάν...βαλβιδούλες κλπ...λέω να βάλω στο πρόγραμμα τον ατέρμονα...

Είναι ρυθμισμένος σωστά ο ατέρμονας? Μήπως είναι πολύ σφικτός? Πήγες στο μηχανικό να σου τσεκάρει τη ρύθμιση του τζόγου? Εχει μέσα βαλβολίνες η είναι στεγνός?
Ρίξε και μια ματιά στο παρατίμονο ( Νο12 στο πρώτο σχέδιο) που είναι από την μεριά του συνοδηγού σε τι κατασταση είναι....

Σημ. Μην επιχειρήσει τη ρύθμιση κανένας που δεν ξέρει, διότι αφενός μεν δεν δείνει "χέρι" λόγω Σεβρό και θέλει ειδικά εργαλεία, η λαθος ρύθμιση μπορεί να προκαλέσει τροχαίο!!!







Έχει επεξεργασθεί από τον/την dimitris_tl στις Πεμ Ιαν 12, 2012 1:28 am, 2 φορές συνολικά
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  Admin Την / Το Πεμ Ιαν 12, 2012 1:05 am

dimitris_tl έγραψε:Δεν έχω αλλάξει ποτέ λιπαντικό στον ατέρμονα, δεν νομίζω να προβλέπεται κατι τέτοιο,
απλά συμπλήρωνα εάν χρειαζόταν (κάθε χρόνο η περισσότερο) απλά επειδή η κίνηση που κάνει ο ατέρμονας είναι πολύ αργή για αυτό χρησιμοποίησα και γρασσογραφίτη με την βαλβολίνη ώστε να λιπαίνεται καλύτερα και να μου κρατήσει όσο γίνεται περισσότερο, απόδειξη ότι δεν έχει χρειαστεί να ρυθμίσω το "τζογο" εδώ και πολλά χρόνια...

Δημήτρη θέλω να σε ρωτήσω διάφορα για τον γαλλικό ατέρμονα. Έχω και εγώ. Τον έχω ρυθμίσει μόνος μου. Συγκεκριμένα τον έχω χαλαρώσει αρκετά έτσι ώστε να έχω μαλακό τιμόνι στην πόλη με οριακό τζόγο και με ψαρεματάκια που όμως εχω συνηθίσει πια στην εθνική και σε ταχύτητες άνω των 80km. Το πρόβλημα ήταν ότι το τιμόνι είχε αρχίσει να γίνεται βαρύ και να χάνει την επαναφορά του παρόλο που το σύστημα διεύθυνσης ήταν αλλαγμένο και καινούργιο σχετικά και όλα τσεκαρισμένα κτλπ. Λάσκα λάσκα απέκτησε πάλι επαναφορά έγινε αρκετά ελαφρύ αλλά ψιλο ψαρεύει στις μεγάλες ταχύτητες. Ξέρω επίσης είναι ότι αν το έχουμε αρκετά σφιχτό πέρα από την επαναφορά που χάνεται, ο ατέρμονας φθείρεται πολύ περισσότερο.
Τι μου έκανε λοιπόν μετά από δύσκολες διαδρομές και αρκετή ταλαιπωρία σε χώμα, το τιμόνι με το που έβγαινα στην άσφαλτο έσφιγγε και έχανε και μέρος της επαναφοράς του παρόλο που το είχα λάσκα. Μαγκωματάκια δεν έκανε. Ξέρω πως άμα αρχίσει τα μαγκωματάκια θέλει κατευθείαν αλλαγή και δε πρέπει να παίζεις με αυτό. Ζάντες μαμά. Λάσκα λάσκα έφτασα σε ένα σημείο που ο τζόγος είναι οριακός, πάνω από το επίσημο όριο των 2,5 πόντων δεξιά αριστερά και ορκίστηκα πως δεν γίνεται να το λασκάρω άλλο γιατί απλά θα υπάρχει πρόβλημα στην οδήγηση και όντως θα είναι επικίνδυνο. Εκεί οδηγάω μια χαρά. Από τότε δεν το έχω ξαναρυθμίσει. Χιλιόμετρα γύρω στις 114.000 τώρα πια. Και ρωτώ. Να είναι όλο αυτό πρόβλημα βαλβολίνης??? Και αν έχει χάσει βαλβολίνες πως το βλέπω και από που συμπληρώνω???
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 158
Ημερομηνία εγγραφής : 08/05/2009
Ηλικία : 44

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://nivagr.forumaction.net

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Πεμ Ιαν 12, 2012 1:23 am

Η βίδα (τάπα) που ξεβιδώνεις για να συμπληρώσεις είναι η Νο 26 (oil filler plug) στο πρώτο σχέδιο και είναι τετράγωνη!
Τώρα για την ρύθμιση τι κάνω εγώ, λασκάρω το κόντρα παξιμάδι και αρχίζω να κουνάω ανεπαίσθητα το τιμόνι δεξιά-αριστερά και παρακολουθώ την άκρη του τροχού, φροντίζω να σφίξω το ρυθμιστικό τόσο ώστε μόλις να κουνιέται ο τροχός με την ανεπαίσθητη κίνηση, (ουσιαστικά είναι πάρα πολύ μικρή η κίνηση και την βλέπεις με την άκρη του ματιού σου), και τότε σφίγγ το κόντρα παξιμάδι κρατόντας σταθερή με το "Ζητα" που έχω φτιάξει την ρυθμιστική βίδα, επειδή εμποδίζει το σεβρό πάρα πολύ....Προσοχή δεν θέλει σφίξιμο παραπάνω διότι τότε αρχίζουν οι φθορές και αμα σκαλώσει εν κινήσει το τιμόνι ...στα να πάνε. Το κουρκούτι το φτιάχνω με 80-90 βαλβολίνη και γρασογραφίτη που βάζω στους μπιλιοφόρους και είναι τόσο πηκτό ώστε να ρουφιέται με την 5cc σύριγγα η οποία έχει σωληνάκι για προέκταση λόγω σεβρό....
Ιστορία για αγρίους με το σεβρό που πρέπει να γίνεις "Τυραμόλα" για να κάνεις δουλειά...
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  Admin Την / Το Πεμ Ιαν 12, 2012 1:33 am

dimitris_tl έγραψε:Η βίδα (τάπα) που ξεβιδώνεις για να συμπληρώσεις είναι η Νο 26 (oil filler plug) στο πρώτο σχέδιο και είναι τετράγωνη!
Τώρα για την ρύθμιση τι κάνω εγώ, λασκάρω το κόντρα παξιμάδι και αρχίζω να κουνάω ανεπαίσθητα το τιμόνι δεξιά-αριστερά και παρακολουθώ την άκρη του τροχού, φροντίζω να σφίξω το ρυθμιστικό τόσο ώστε μόλις να κουνιέται ο τροχός με την ανεπαίσθητη κίνηση, (ουσιαστικά είναι πάρα πολύ μικρή η κίνηση και την βλέπεις με την άκρη του ματιού σου), και τότε σφίγγ το κόντρα παξιμάδι κρατόντας σταθερή με το "Ζητα" που έχω φτιάξει την ρυθμιστική βίδα, επειδή εμποδίζει το σεβρό πάρα πολύ....Προσοχή δεν θέλει σφίξιμο παραπάνω διότι τότε αρχίζουν οι φθορές και αμα σκαλώσει εν κινήσει το τιμόνι ...στα να πάνε. Το κουρκούτι το φτιάχνω με 80-90 βαλβολίνη και γρασογραφίτη που βάζω στους μπιλιοφόρους και είναι τόσο πηκτό ώστε να ρουφιέται με την 5cc σύριγγα η οποία έχει σωληνάκι για προέκταση λόγω σεβρό....
Ιστορία για αγρίους με το σεβρό που πρέπει να γίνεις "Τυραμόλα" για να κάνεις δουλειά...

Δεν χρειάζεται να γίνεις τιραμόλα. Αυτό που θέλει είναι κατσαβιδάκι νάνο ή κάποιο πατενταρισμένο εργαλείο που να μπαίνει εκεί πέρα. Εγώ τα καταφέρνω. Το θέμα είναι πως τη βίδα 26 δεν την έχω προσέξει πουθενά. Βρε μπας και έχετε τον Ρώσσικο ατέρμονα. Φαντάζομαι ότι και το manual για αυτόν μιλάει. Συμπληρώνεις μέχρι πόσο?? Το ξεχυλίζεις?
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 158
Ημερομηνία εγγραφής : 08/05/2009
Ηλικία : 44

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://nivagr.forumaction.net

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Πεμ Ιαν 12, 2012 1:40 am

Εμένα δεν χωράει ο νάνος διοτι έχω το κομπρεσερ για τα μπλοκέ και τους τέσσερεις πολ/στες οπότε βολεύομαι με ένα πολύ κοντό "Ζητα". Εμένα έχει την τετραγωνη βίδα-τάπα και ναι τον γεμίζω μέχρι να ξεχυλίσει, κουνάω το τιμόνι δεξια αριστερά να κατέβει η στάθμη (το αυτοκίνητο είναι στο γρύλο για να μην πατανε οι ρόδες μπροστά εκείνη τη στιγμή και ζορίζεται το σύστημα τζάμπα) και ξανασυμπληρώνω αν χρειάζεται...
Αν τελικά έχω τον Ρώσικο ατέρμονα αντί τον Γαλικό τότε ακόμα καλύτερα για το πόσο βοηθάει η λίπανση με τον ελαιογρασογραφίτη.
Πάντως μου είχανε πει στο συνεργείο ότι φοράω τον Γαλικό.
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  Admin Την / Το Πεμ Ιαν 12, 2012 2:01 am

dimitris_tl έγραψε:Εμένα δεν χωράει ο νάνος διοτι έχω το κομπρεσερ για τα μπλοκέ και τους τέσσερεις πολ/στες οπότε βολεύομαι με ένα πολύ κοντό "Ζητα". Εμένα έχει την τετραγωνη βίδα-τάπα και ναι τον γεμίζω μέχρι να ξεχυλίσει, κουνάω το τιμόνι δεξια αριστερά να κατέβει η στάθμη (το αυτοκίνητο είναι στο γρύλο για να μην πατανε οι ρόδες μπροστά εκείνη τη στιγμή και ζορίζεται το σύστημα τζάμπα) και ξανασυμπληρώνω αν χρειάζεται...
Αν τελικά έχω τον Ρώσικο ατέρμονα αντί τον Γαλικό τότε ακόμα καλύτερα για το πόσο βοηθάει η λίπανση με τον ελαιογρασογραφίτη.
Πάντως μου είχανε πει στο συνεργείο ότι φοράω τον Γαλικό.


Μπορεί εγώ να μην έχω προσέξει καλά τότε. Θα ξανακοιτάξω.
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 158
Ημερομηνία εγγραφής : 08/05/2009
Ηλικία : 44

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://nivagr.forumaction.net

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  dimitris_patra Την / Το Πεμ Ιαν 12, 2012 2:25 am

Και εγώ τον Γαλλικό έχω και δεν είχα πρόβλημα ποτέ. Δεν θυμάμαι όμως πως είναι η τάπα....αύριο θα την δω. Όσο για το ψάρεμα....κυρίως τα λάστιχα είναι η αιτία αλλά και η ευθυγράμμιση τα αμορτισέρ κλπ.
avatar
dimitris_patra

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Πεμ Ιαν 12, 2012 3:37 pm

Μήτσε η μεγάλη πίκρα είναι να έχει μεγάλο τζόγο το τιμόνι (ατέρμονας) και να φας πλευρικό άνεμο ξαφνικά (σπηλιάδα) με πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ....
Το είδα το "έργο" όταν το πρωτοαγόρασα μεταχειρισμένο, πηγαίνοντας για Ρίο, βράδυ στην Εθνική Κορίνθου Πατρών....
Από τότε ξεκίνησε όλη η διατριβή μου με τον ατέρμονα....
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

''Το ημερολόγειο ενός...Niva''

Δημοσίευση  gbrl Νiva Την / Το Πεμ Ιαν 26, 2012 6:16 pm

Πολλυ καλησπέρα σε όλη την παρέα!
Το λοιπόν....πήρα το niva...οκ...χρέπι...δεν το ήξερα...και δεν ρώτησα κιόλας...(ή μάλλον...για να τα λέω καλά...ρώτησα αλλά λάθος άνθωπο προφανώς και καθως έδειξε στο μέλλον....)
το πήρα μτχ...όπως έχω ξαναναφέρει και ήξερα ότι για να το κάνω αμάξι έπρεπε να του ''ρίξω''...
Άρχησα λοιπόν να ρίχνω...
Σασμάν,δίσκο-πλατώ,λαδια,φιλτρα,βαλβολινες,ζαντολάστηχα,μπιλιοφοροι,φουσκες,ψαλίδια,μαρκουτσακια,κατανεμητης,σιαγωνες,καζανακι πισω εξατμιση,ρουλεμαν,πολλαπλη,θερμοστατης,ψυγειο μηχανης μπροστα,μπουζια,μποζοκαλωδια,πιτσιλιστηρια,μπρατσα γυαλοκαθαριστηρων,δυναμό,φωτα,χουφτες,κλειδαριες,πλαφονιερα,ντιζα χειροφρενου,ντιζα γκαζιου,ρυθμισμα βαλβιδων,αλλαγη τσιμουχακια,καθησματα,αναστησεις πισω πορτας-λαστηχο,λαμδα...κλπ κλπ κλπ...καταταλαβαινετε λοιπον τι εχω σκασει μεχρι στιγμης στο περιπου...κ ακομη δεν εχω ξεμπερδεψει...τι εννοω...
Εννοω ότι ακομα δεν εχω βαλει ατερμονα (ή υδραυλικο...ακομα δεν εχω αποφασισει...λογο τιμης φυσικα όχι γι'αλλο λόγο)...γκαζι...και κατι άλλες μικρολεπτομέριες...
το θέμα μου είναι το εξής...αξίζει ρε παιδια;
Αξίζει όλο αυτό ή ρίχνω ρίχνω κ σταματημό δε θα'χω;
Γίνεται δλδ κάποια στιγμή ''λογικό'' το όλο θέμα;
Θέλω να πώ...φτιάχνοντας όλα αυτα...διορθόνοντας όλα τα προβλήματα....αλλάζοντας το κάθε τι...το παραμικρό που πρέπει να αντικατασταθει ή να επισκευαστει...αν τα κάνει κάποιος...μπορει να είναι ήσυχος για 6-8-10 μήνες χωρίς να τρέχει καθε τόσο στο συνεργείο ή να ψάχνεται κ να ταλαιπωριέται;;;
με λίγα λόγια...κοιτάξτε...το γουστάρω το niva! Το γουστάρω τρελά! Αυτό που κάνω αυτό το διαστημα είναι να το επισκευάζω κ να το όπως πρέπει
...να συνεχίσω;;;
...Θα με ''αποζημιώσει'' ;;;
...θα με κάνει να λέω...''το πήρα χρέπι...του έριξα όσα χρηαζόταν αλλά τώρα ρε μάγκες...φτού-φτου!
...κοιτάξτε το...
...έγινε αμάξι!
...του έχω εμπιστοσύνη!
...ειναι niva!
avatar
gbrl Νiva

Αριθμός μηνυμάτων : 8
Ημερομηνία εγγραφής : 09/01/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ''Το ημερολόγιο ενός...Niva''

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Πεμ Ιαν 26, 2012 7:43 pm

Καλησπέρα,
αχ σε διάβασα και πραγματικά αγχώθηκα.... κάπου τα πέρασα και εγώ τα ίδια σε μικρότερο βαθμό μέχρι να το φέρω εκεί που θέλω, και να μάθω τα "χούρια" του
Κοίτα το Νιβα θέλει προσοχή και σεβασμό, ναι μεν πάει παντού αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι του "αλλάζουμε τα φώτα".... Αν του κάνεις λογική χρήση θα σε αποζημιώσει με το αζημίωτο, αν του κάνεις γυμνάσια θα γίνεις κολητός με τον μηχανικό σου. Τώρα που χάλασες τόσα χρήματα να το φτιάξεις, δεν νομίζω ότι αξίζει να το πουλήσεις....
Σχετικά με τους ατέρμονες, ο υδραυλικός ατέρμονας ναι μεν ελαφραίνει το τιμόνι πάρα πολύ και κάνει το παρκάρισμα παιχνίδι, αλλά από ότι έχω μάθει από ένα φίλο που τον έχει εγκαταστήσει, δεν διαθέτει σύστημα ώστε όταν το αυτοκίνητο κινείτε με μεγάλη ταχύτητα να βαραίνει το τιμόνι αντίστοιχα.....
Πολύ πιθανόν στα νεα Νιβα να έχουν διορθώσει αυτή την ατέλεια, αλλοιώς πρέπει να επέμβει κάποιος ηλεκτρονικά, "κλεβοντας" σήμα από τον αισθητήρα ταχύτητας και φτιάχνοντας ένα σύστημα που όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι πχ πάνω από 60 χιλμ/ώρα να ανοίγει μια βαλβίδα διαφυγής (bypass valve) ώστε να παρακάπτεται ο ατέρμονας από την υδραυλική πίεση και να λειτουργεί σαν απλός ατέρμον και το τιμόνη να έχει την "βαριά" αίσθηση που είναι καλύτερη στις μεγάλες ταχύτητες , η ακόμα καλύτερα να βάλει βαλβίδα που να ανοίγει γραμμικά και "βαραίνει" γραμμικά το τιμόνι αντίστοιχα με την ταχύτητα...
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης