νίβα (θερμοστάτης κ ά.)

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

νίβα (θερμοστάτης κ ά.)

Δημοσίευση  ευφραιμίδης Την / Το Τετ Ιαν 18, 2012 4:40 pm

Φίλοι, γεια σας

1. Με αφορμή μια δημοσίευση του Θύμιου με θέμα το κάψιμο φλάντζας θέλω να πω ότι έπαθα κι εγώ το ίδιο (λόγω κολλήματος θερμοστάτη) και μετά την επισκευή παρουσιάστηκε η ίδια παρενέργεια: βάζοντάς το μπρος ακούγεται για λίγο ένας θόρυβος - αν θυμάμαι καλά ''ωστήρας'' αναφέρεται στο κείμενο του Θύμιου. Ρωτάω αν είναι σοβαρή βλάβη και αν κοστίζει σημαντικά η επισκευή.
2. Υπάρχει υγρό για χρήση ως ψυκτικό υγρό που εμποδίζει την υπερθέρμανση; πώς χρησιμοποιείται;
3. Το μοτεράκι του καλοριφέρ, πατώντας το διακόπτη για να δώσει αέρα, μου βγάζει μερικές φορές έναν σφυριχτό ήχο. Και ακόμη ενώ ακούγεται βούισμα αέρα, δεν αισθάνεσαι ρεύμα αέρα στις εισόδους.
4. Λάδια χρησιμοποιώ τα 10-40. Είναι τα ενδεδειγμένα; Βαλβολίνες κάθε πότε αλλάζονται;
5. Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2001. Το πρωί πριν την εκκίνηση χρειάζεται ζέσταμα ή όχι;

Ζω στην Άρτα και ενώ υπάρχουν καλοί μηχανικοί, δεν συναντάς μηχανικούς που να γνωρίζουν το νίβα με τις ιδιαιτερότητες που αυτό έχει.





ευφραιμίδης

Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: νίβα (θερμοστάτης κ ά.)

Δημοσίευση  Admin Την / Το Πεμ Ιαν 19, 2012 12:45 am

ευφραιμίδης έγραψε:Φίλοι, γεια σας

1. Με αφορμή μια δημοσίευση του Θύμιου με θέμα το κάψιμο φλάντζας θέλω να πω ότι έπαθα κι εγώ το ίδιο (λόγω κολλήματος θερμοστάτη) και μετά την επισκευή παρουσιάστηκε η ίδια παρενέργεια: βάζοντάς το μπρος ακούγεται για λίγο ένας θόρυβος - αν θυμάμαι καλά ''ωστήρας'' αναφέρεται στο κείμενο του Θύμιου. Ρωτάω αν είναι σοβαρή βλάβη και αν κοστίζει σημαντικά η επισκευή.
2. Υπάρχει υγρό για χρήση ως ψυκτικό υγρό που εμποδίζει την υπερθέρμανση; πώς χρησιμοποιείται;
3. Το μοτεράκι του καλοριφέρ, πατώντας το διακόπτη για να δώσει αέρα, μου βγάζει μερικές φορές έναν σφυριχτό ήχο. Και ακόμη ενώ ακούγεται βούισμα αέρα, δεν αισθάνεσαι ρεύμα αέρα στις εισόδους.
4. Λάδια χρησιμοποιώ τα 10-40. Είναι τα ενδεδειγμένα; Βαλβολίνες κάθε πότε αλλάζονται;
5. Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2001. Το πρωί πριν την εκκίνηση χρειάζεται ζέσταμα ή όχι;

Ζω στην Άρτα και ενώ υπάρχουν καλοί μηχανικοί, δεν συναντάς μηχανικούς που να γνωρίζουν το νίβα με τις ιδιαιτερότητες που αυτό έχει.

1. Άλλαζε θερμοστάτη προληπτικά κάθε 50.000χλμ. Αν τον αλλάζεις κάθε 40.000χλμ ακόμα καλύτερα. (20 με 30euro κοστίζει)
2. Παραφλού. Το πράσινο. Θα το βρεις σε όλα τα βενζινάδικα. Όχι σκέτο νερό και προς θεού όχι νερό βρύσης. Αν βάλεις σκέτο απιονισμένο νερό να βάλεις και ψυκτικό ανάμειξη. Προτιμώ το κλασσικό παραφλού επειδή έχει χρώμα και ξέρεις τι σου γίνεται (που χάνεις κτλπ). Έλεγχος στάθμης 1 με 2 φορές το μήνα στο δοχείο του παραφλού στο αυτοκίνητο.
3. Έχεις ανοιχτές τις εισόδους??? Τον αέρα τον έχεις στο φουλ ανοιχτό?? Το σφύριγμα είναι από τον ανεμιστήρα του καλοριφέρ. Ίσως και να θέλει αλλαγή.
4. Μια χαρά είναι τα 10-40 αρκεί να είναι ημισυνθετικά και επώνυμα. (Προτιμώ τα castrol). Εξαιρετικά είναι και τα motul.
5. Όλα τα αυτοκίνητα χρειάζονται ζέσταμα αν θες να είσαι σωστός. Όποιος υποστηρίζει το αντίθετο για μένα είναι απαράδεκτος. Είτε είναι injection είτε όχι. Απλά με το injection είναι πιο δύσκολο να σου σβήσει αν δεν έχει ζεσταθεί καλά. Ωστόσο και εκεί χρειάζεται ζέσταμα για να αποφεύγουμε φθορές. Ξεκινάω όταν πιάσω τους 60 βαθμούς.

Καλούς μηχανικούς για το Niva γνωρίζω 2 και είναι στην Αθήνα. Κατ εμέ είναι και οι καλύτεροι ίσως στην Ελλάδα.
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 158
Ημερομηνία εγγραφής : 08/05/2009
Ηλικία : 44

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://nivagr.forumaction.net

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης