τα γκαπ του νίβα

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

τα γκαπ του νίβα

Δημοσίευση  ευφραιμίδης Την / Το Παρ Μαρ 23, 2012 5:14 pm

Φίλοι, χαίρεται

Μετά από κάμποσο καιρό πήγα στο συνεργείο για αλλαγή λαδιών. Προτεραιότητα πρώτη το γρασσάρισμα. Το παιδί που εργάζεται στο συνεργείο έβαλε το γρασσαδόρο στα σημεία των αξόνων μετάδοσης που υπάρχουν υποδοχές.
1. Υπάρχουν και άλλα σημεία που γρασσάρονται; Παράδειγμα, στον πίσω σταυρό του πίσω άξονα δε βρήκε κανένα σημείο για γρασσάρισμα.
2. Οι δύο άξονες μετάδοσης στα σημεία που ενώνονται με το κεντρικό διαφορικό, μαζί με τη βάση του τελευταίου, έχουν ένα περιθώριο μικρού κουνήματος πάνω-κάτω, αν τους πιάσεις με το χέρι και τους κάνεις πάνω κάτω. Είναι επιτρεπτό αυτό; Μου φαίνεται ότι αυτό σχετίζεται με τα κτυπήματα στην απότομη χρήση του γκαζιού.
3. Όταν βάζω μπρος στη μηχανή και είμαι έτοιμος για εκκίνηση, πατώ το συμπλέκτη και τον αφήνω ομαλά. Η σύμπλεξη που γίνεται τότε στο δίσκο δεν είναι ομαλή και ακούγεται χτύπημα. Είναι αυτό χαρακτηριστικό του νίβα; Είναι ελαττωματικός ο δίσκος πλατώ ή δεν ειναι σωστά τοποθετημένος;

Τελευταία, ναι, είναι πολύ καλύτερα με τα γρασσαρίσματα.



με εκτίμηση

ευφραιμίδης

Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: τα γκαπ του νίβα

Δημοσίευση  morths21 Την / Το Σαβ Μαρ 24, 2012 12:36 am

1)Καθε σταυρος εχει και το γρασαδορακι του....4 σταυροι αρα και 4 γρασαδορακια....συν 2 στα πολυσφηνα των αξονων=6
γρασαρουμε και το παρατιμονο(στη μερια του συνοδηγου θα το βρεις),τον μπλιοφορο του κεντρικου βοηθητικου...μμ τι αλλο νομιζω αυτα ειναι...
2) Τα σημεια που λες(τα yoke) εχουν ενα παιζο ...αν ειναι υπερβολικο μπορει να εχουν παρει τζογο τα ρουλεμαν του βοηθητικου...
avatar
morths21

Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 26/02/2010
Τόπος : Βυρωνας

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: τα γκαπ του νίβα

Δημοσίευση  dimitris_patra Την / Το Σαβ Μαρ 24, 2012 8:33 pm

Για να μην μπερδευτείς,
από το εργοστάσιο έχει γρασαδόρους μόνο πάνω στους άξονες, τρεις στον κάθε ένα.
Στον μπιλιοφόρο στο παρατίμονο αλλά και σε άλλα σημεία τους βάζουμε εμείς για να μπορούμε να λιπαίνουμε τα εξαρτήματα χωρίς να πρέπει να τα λύσουμε......

Σχετικά με τα γκάπ......κανένα γκαπ και κανένας θόρυβος ή τζόγος δεν είναι φυσιολογικά, απλά ως ένα σημείο τα θεωρούμε "ανεκτά" και φυσικά πρέπει να κάνουμε την απαραίτητη επισκευή όταν υπερβαίνουν τα "ανεκτά" όρια.....
avatar
dimitris_patra

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης