θερμοκρασία

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

θερμοκρασία

Δημοσίευση  ευφραιμίδης Την / Το Παρ Μαρ 15, 2013 11:07 pm

Επειδή αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τη θερμοκρασία ( στον εθνικό δρόμο είναι 91-92 και σε ανάβαση σε βουνό κυμαίνεται μονίμως στους 96 με 110, ίσως και παραπάνω), εξάλλου δεν μπορώ να κάνω ακριβή ανάγνωση θερμοκρασίας από τον πίνακα του ταμπλώ, μου διευκρινίζεις (εννοείται ο Θύμιος) τι εννοείς με τον όρο ''υδραυλικό''- υδραυλικό τιμόνι ή κάτι άλλο; Ζητάω τη διευκρίνηση, γιατί στην περίπτωσή μου δεν έχω υδραυλικό τιμόνι.
Επιπλέον, και φλάντζα έχω κάψει και τα ωστήρια χτυπάνε, μόνο που αυτό γίνεται στην αρχή της εκκίνησης για ένα με δύο λεπτά και όχι πάντα. Αυτό που πρόσεξα είναι ότι γυρίζοντας το κλειδί στη θέση εκκίνησης της λειτουργίας της μηχανής (αναμμένο λαμπάκι μπαταρίας), αφήνοντάς το λίγα δευτερόλεπτα σε αυτή τη θέση, πριν το τελικό στρίψιμο, μου φαίνεται ότι αποφεύγεται το χτύπημα.

ευφραιμίδης

Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης